Gå til innhold

Hjertelyd :-D!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, jeg er så glad, så glad!!! I august hadde jeg en MA/SA. Ble gravid igjen på første forsøk, og var glad og lettet for det. Likevel har jeg vært så utrolig redd for å miste igjen. Jeg har ikke kunnet slippe jubelen løs, bekymringen var for sterk.

Jeg både gleda og grudde meg til å gå til jordmor i dag. Hun hadde gitt beskjed om at det kan være vanskelig å finne hjertelyden så tidlig, men skulle gjøre et forsøk. Samboeren min var livredd for hvordan jeg ville ta det dersom hun ikke kunne finne hjertelyden, så han var litt skeptisk(med god grunn). Men ÅH for en fantastisk følelse da vi fikk høre det lille hjertet banke. Høyt og tydelig. Jeg har ingen barn fra før, så dette var første gangen jeg har hørt et fosters hjertelyd. FANTASTISK!!! Jeg er så lettet!! Den lille spiren lever :-D!!! Nå er det ikke mange dagene før jeg skal over i 2. trimester heller, så dette ser LOVENDE ut.

Måtte bare slippe løs litt Jubel:-)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til deg! Jeg har også mistet i MA og er supernervøs for at alt ikke skal gå veien nå heller. Er bare i uke 6 så har et stykke å gå ennå...

Lykke til på ferden, håper jeg kommer snart etter til 2. tri!

Skrevet

<3 Hjertelyden er noe av det vakreste som fins i hele verden :) Gleder meg til jeg kan høre spira mi sin lyd *drømme*

Skrevet

Så herlig!! :-)

Helt enig mned Curly-mor, hjertelyden er noe av det vakreste som fins...

Det er like spesielt hver gang... Er altfor mange uker til det blir min tur .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...