lystige lerke Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Finnes det et eget sted i helvetes innerste sirkler dedikert til veiledere?
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Selvsagt. Niende sirkel med de andre forræderne, og innerst i denne, i Judecca med dem som forrådte sine herrer, studenter eller andre velgjørere, sammen med den engang så allervakreste av erkeenglene, Lucifer. Han slår med vingene mens hvert av de tre hodene hans gnager på en forræder: Brutus, Cassius og Judas Iskariot. Og under Lucifers klover ligger veilederne frosset fast i evig flytoalett-is, ispedd brutte avtaler, hjernedøde pålegg og manglende oversikt. Bortsett fra når jeg veileder, selvsagt.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Personlig er jeg mer bekymret for hvor late studenter havner når de dør ...
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 De rekker ikke havne i det hele tatt. De er sjelløse, så ingen problemer der, og kjøttet går til minken hos naboen.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Men da så, heller det enn evige smerter. Det er vel best jeg aldri blir veileder ...
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Er du en lat student er ikke den sjansen altfor stor uansett, om du ikke skal jobbe på gokkskoler som nå sleiker departementet alle veier for å få universitetsstatus.
dårlig ånde Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 snakker du om landbrukshøgskolen - unnskyld - umb?
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Nei, faktisk ikke i det hele tatt. Full respekt for UMB.
dårlig ånde Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 jeg vet de koker ihop mye bra der nede, men du må vel være enig i at navnebytte fra landbrukshøgskolen til universitetet for miljø- og biovitenskap må ha krevd minst 3 fulltidsansatte rævsleikere?
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Selvsagt, og med det navnet var antakelig både sleikerne og de sleikte høye på hvitt pulver da de bestemte seg - når de egentlig bare kunne fortsatt å hete - Ås. Forskjellen på to tegn og borti førti er nemlig åpenbar for alle andre.
lystige lerke Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2008 Siden det tydeligvis ikke finnes rettferdighet på denne siden av det hinsidige, så får jeg finne en viss trøst i dette. Samt i rødvin.
lystige lerke Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. desember 2008 Å gi universiteter nye og konsonantrike navn er en nasjonal trend som har hengt med oss siden nittitallet. Og det kreves langt mer en tre rævsleikere for å pønske ut de nye navnene (for ikke å glemme de nye logoene og pinlige slagordene), det er nok mer i størrelsesorden tre store rådgiverkonsern befolket av rævsleikere.
dårlig ånde Skrevet 12. desember 2008 #13 Skrevet 12. desember 2008 hm med mine scrabbleevner er kanskje disse rådgiverkonsernene en karriereidé.
lystige lerke Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. desember 2008 De betaler nok fire-fem ganger så mye som UMB, så det kan bli mye shopping av det. Og så har de sikkert kule kaffeautomater.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #15 Skrevet 12. desember 2008 Dersom du i det hele tatt visste noe om religion, så ville du vite at helvete er et tema for debatt...ikke veildere og deres plassering
lystige lerke Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 12. desember 2008 Finnes intet helvete? Men hvor ender veilederen min da?!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #17 Skrevet 12. desember 2008 Helvete finnes bare dersom du tror på gud, og bibelen og da joahnnes testamente.. ut over det, ikke noe helvete.
lystige lerke Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. desember 2008 Ingen rettferdighet overhode da, med andre ord. Ante jeg det ikke...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2008 #19 Skrevet 12. desember 2008 Ingen rettferd i religion. Du får satse på at Sug Lut blir despot. Da ordner det seg for en del av oss. Resten får være med å teste lykstestolper på måter vi ikke har sett siden Stalin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå