Gå til innhold

Religionsvitere, forbarm eder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det et eget sted i helvetes innerste sirkler dedikert til veiledere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt. Niende sirkel med de andre forræderne, og innerst i denne, i Judecca med dem som forrådte sine herrer, studenter eller andre velgjørere, sammen med den engang så allervakreste av erkeenglene, Lucifer. Han slår med vingene mens hvert av de tre hodene hans gnager på en forræder: Brutus, Cassius og Judas Iskariot. Og under Lucifers klover ligger veilederne frosset fast i evig flytoalett-is, ispedd brutte avtaler, hjernedøde pålegg og manglende oversikt.

Bortsett fra når jeg veileder, selvsagt.

Skrevet

Personlig er jeg mer bekymret for hvor late studenter havner når de dør ...

Skrevet

De rekker ikke havne i det hele tatt. De er sjelløse, så ingen problemer der, og kjøttet går til minken hos naboen.

Skrevet

Men da så, heller det enn evige smerter. Det er vel best jeg aldri blir veileder ...

Skrevet

Er du en lat student er ikke den sjansen altfor stor uansett, om du ikke skal jobbe på gokkskoler som nå sleiker departementet alle veier for å få universitetsstatus.

Skrevet

snakker du om landbrukshøgskolen - unnskyld - umb?

Skrevet

jeg vet de koker ihop mye bra der nede, men du må vel være enig i at navnebytte fra landbrukshøgskolen til universitetet for miljø- og biovitenskap må ha krevd minst 3 fulltidsansatte rævsleikere?

Skrevet

Selvsagt, og med det navnet var antakelig både sleikerne og de sleikte høye på hvitt pulver da de bestemte seg - når de egentlig bare kunne fortsatt å hete - Ås. Forskjellen på to tegn og borti førti er nemlig åpenbar for alle andre.

Skrevet

Siden det tydeligvis ikke finnes rettferdighet på denne siden av det hinsidige, så får jeg finne en viss trøst i dette. Samt i rødvin.

Skrevet

Å gi universiteter nye og konsonantrike navn er en nasjonal trend som har hengt med oss siden nittitallet. Og det kreves langt mer en tre rævsleikere for å pønske ut de nye navnene (for ikke å glemme de nye logoene og pinlige slagordene), det er nok mer i størrelsesorden tre store rådgiverkonsern befolket av rævsleikere.

Skrevet

hm med mine scrabbleevner er kanskje disse rådgiverkonsernene en karriereidé.

Skrevet

De betaler nok fire-fem ganger så mye som UMB, så det kan bli mye shopping av det. Og så har de sikkert kule kaffeautomater.

Skrevet

Dersom du i det hele tatt visste noe om religion, så ville du vite at helvete er et tema for debatt...ikke veildere og deres plassering

Skrevet

Finnes intet helvete? Men hvor ender veilederen min da?!

Skrevet

Helvete finnes bare dersom du tror på gud, og bibelen og da joahnnes testamente.. ut over det, ikke noe helvete.

Skrevet

Ingen rettferdighet overhode da, med andre ord. Ante jeg det ikke...

Skrevet

Ingen rettferd i religion. Du får satse på at Sug Lut blir despot. Da ordner det seg for en del av oss. Resten får være med å teste lykstestolper på måter vi ikke har sett siden Stalin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...