mozell Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Mandag den 8.desember kom hun, en dag over termin:D Var en tøff fødsel i forhold til førstefødsel, selv om den ikke varte halvparten så lenge en gang, og selv om den på papiret foregikk helt normalt. Kom inn klokka 3 om natta med 3 cm åpning, og klokka 12 var det økt til 6 cm - men da var jeg så sliten og riene kom uten avbrudd, så jeg "ga opp" og fikk epidural. Som hjalp en stund, men etter at de skrudde den ned igjen + at de tok vannet (såvidt jeg husker for å få fart på riene sånn at hodet skulle skru seg riktig vei ned i bekkenet) så ble riene bare helt grusomme. Grein, hylte og jamret meg, og det hadde jeg IKKE trodd om meg selv - var ikke i nærheten av en slik "oppførsel" under forrige fødsel. Men men, det gikk ikke lang tid, så ble det pressrier, og jenta var ute på en tre-fire rier:) i fin form, og nydelig! 3740 gram og 50 cm. Har vært i kjempefin form etterpå, det er utrolig deilig. Og etter forrige gangs ammeproblemer ser det ut til at det fungerer bedre denne gang. Kan også skryte veldig av Barselloftet (Bergen) - flotte rom, kjempekoselig personale og mye hjelp å få om man skulle behøve det! Takker for meg, har kost meg her inne på 3.trimester selv om jeg ikke har gjort så mye av meg;) lykke til til alle ventende!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Gratulerer så masse med lille Thea
lchristin-nydelig tulle Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 gratulerer så masse m jenta. det er visst litt sånn at 2. fødsel blir uavbrutt m rier og ikke like behagelig. har også vært borti det selv. men lykke til videre og kos dere masse m nurket i jula
:*lillefru*:har født*: Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Gratulerer så mye med jenta & velkommen til verden Prinsesse Thea ) Ønsker dere masse lykke til videre! God Jul & Godt Nytt År )
Paulita Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Gratulerer så mye! Nyt tiden med den nyfødte Og hun har fått et veldig flott navn syns jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå