Gå til innhold

Lille Thea er komt til verden:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag den 8.desember kom hun, en dag over termin:D

Var en tøff fødsel i forhold til førstefødsel, selv om den ikke varte halvparten så lenge en gang, og selv om den på papiret foregikk helt normalt.

Kom inn klokka 3 om natta med 3 cm åpning, og klokka 12 var det økt til 6 cm - men da var jeg så sliten og riene kom uten avbrudd, så jeg "ga opp" og fikk epidural. Som hjalp en stund, men etter at de skrudde den ned igjen + at de tok vannet (såvidt jeg husker for å få fart på riene sånn at hodet skulle skru seg riktig vei ned i bekkenet) så ble riene bare helt grusomme. Grein, hylte og jamret meg, og det hadde jeg IKKE trodd om meg selv - var ikke i nærheten av en slik "oppførsel" under forrige fødsel. Men men, det gikk ikke lang tid, så ble det pressrier, og jenta var ute på en tre-fire rier:) i fin form, og nydelig! 3740 gram og 50 cm.

Har vært i kjempefin form etterpå, det er utrolig deilig. Og etter forrige gangs ammeproblemer ser det ut til at det fungerer bedre denne gang. Kan også skryte veldig av Barselloftet (Bergen) - flotte rom, kjempekoselig personale og mye hjelp å få om man skulle behøve det!

Takker for meg, har kost meg her inne på 3.trimester selv om jeg ikke har gjort så mye av meg;) lykke til til alle ventende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med lille Thea

Skrevet

gratulerer så masse m jenta. det er visst litt sånn at 2. fødsel blir uavbrutt m rier og ikke like behagelig. har også vært borti det selv. men lykke til videre og kos dere masse m nurket i jula

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta & velkommen til verden

Prinsesse Thea :o) Ønsker dere masse lykke til videre!

God Jul & Godt Nytt År :o)

Skrevet

Gratulerer så mye! Nyt tiden med den nyfødte :) Og hun har fått et veldig flott navn syns jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...