ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Bihulebetennelse, oeyekatarr, underlivsopp, sår i munnen og mensen (+sykt barn)... Er det mulig å få alt på en gang da...! Blæh...
~Roskva~ Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Blæh Hold deg langt unna meg, jeg vil ikke smittes av de der smittsomme tingene du har....
* 5 om dagen * Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 uff,alt på en gang ...ikke moro. men du, åssen går det med turen,blir det noe av,eller har dette måtte avlyse den?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Neida, det blir noe av vettu! Det skal MYE til for at ikke det blir noe av det Må bare bli bra nå, så
* 5 om dagen * Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 så flott :-)) plei deg selv noen dager nå, så blir det så bra atte....god bedring og lykke til :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 Takk Håper jeg foeler meg litt freshere på bryllupsdagen enn det jeg er nå... hehe- stakkars brudgom som skal gifte seg med den bakteriebombe-heksa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå