OhBaby! Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 har slitt med kvalmen,og ble fullt sykemeldt på første kontroll 28 nov.,og var fullt sykem. 1,5 uker,da kjentes jeg bedre ut,og ville prøve meg i 50% jobb fra sist onsdag. etter 4 timer på jobb,var det rett hjem,og har spydd opp alt siden da.. så klokken 15 i dag er det igjen tid for legetime,for å få ny full sykemelding. erogså snakk om innleggelse for å få væske og næring intravenøst. er det noen av dere som har erfaring med innlegelse pga. "underernæring" tidlig i svangerskapet?
OhBaby! Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. desember 2008 da har jeg vert til lege,og på sykehuset. legen ville bare legge meg inn,men sykehuset mente de ville vente litt... fikk resept på stemetil og beskjed om at var jeg enda ikke bedre til mandag,måtte jeg komme rett tilbake til gyn.pol. men ett stort pluss var å få en ul!! alt sto bare bra til! hurra!
Kjærlighet <3 Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Nå syns jeg fryktelig synd på deg! For jeg vet nemlig akkurat hvordan du har det.. Jeg har vært kjempe dårlig og spydd i de tre forrige svangerskapene mine. Siste endte i innleggelse. Det var egentlig veldig greit:-) Fikk slappet av ordentlig, (hadde jo to nbarn på tre og 1.5 år hjemme..) De gav med noe kvalmestillende intravenøst som jeg ikke husker navnet på men den gjorde meg veldig søvning også.. Så jeg sov nesten hele e to første døgnene jeg var innlagt. Var der i fire dager. Det holdt for meg. Ble ikke bra, men kom meg såpass at jeg klarte beholde kvalmestillendei tablett form og ikke kaste dem opp. Og da klarte jeg og få i meg litt mat og drikke. Var sykemeldt ganske lenge. Skulle innlegges med nummer en også, men den dagen jeg fikk på meg til å bli bedre begynte jeg å j\holde på vann igjen så slapp unna.. Da var jeg 12 uker påvei og 8 kg lettere.. Håper stemetil hjelper deg !! For det er ikke noe artig å være så dårlig, Ønsker det kjempe god bedring!! Håper kvalemn gir seg snart.. Hvor langt er du på vei? *klem*
OhBaby! Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 hei *KiNaRiAd*EngelenAileen* jeg er 8+3 i dag,altså i min 9ende uke,så jeg håper jo at dette gir seg snart.. ja,jeg så nesten frem til å få ligge der g sove! hehe.. men klart det er bra det ikke er så alvorlig med meg. jeg håper også veldig på at stemetil funker for meg! jeg har veldig lyst på litt overskudd,så jeg får ordnet til jul.. allefall littegranne. stakkar samboeren min,fixer og ordner alt,jeg bare ligger her... åh,gleder meg til å like vann igjen!!! klarer det bare ikke,er ett slit bare å skylle munnen etter tannpuss..tragisk. og alt jeg har elsket å spise tidligere,er bare fy og æsj nå.. har akkurat spist en mikroporsjon med kokt makarino,helgekosen sin det... håper det holder seg i magen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå