Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Min klarer ikke å løfte hodet opp fra underlaget når han ligger på ryggen. Er det umormalt? Så en liiiten baby som løftet hodet høyt når hun lå på ryggen, og begynte å lure på om min er veldig treg.....
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Ja, det bør barnet helt klart kunne...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Mener du det? Han løfter ikke hodet i det hele tatt. Er veldig sterk sånn ellers, løfter hele overkroppen når han ligger på magen. Og han drar seg opp fra underlaget selv når han ligger på ryggen og jeg holder han i armene. Men han løfter ikke hodet når han ligger flatt på ryggen Bør jeg si ifra til helsesøster??
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Prøv å stimulere det litt først da vel, før du går til helsesøster. Det kan jo like godt være omstendigheter som det er fysikk:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Hvilke omstendigheter kan det være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå