M.O.S.H.I Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 ?? hilsen en uvitende førstegangsfødende
2SønnerSmå Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Tror det er definert som "ikke-effektive-rier" ?? Sånne som bare sliter deg ut,men ikke gjør noen nytte
M.O.S.H.I Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2008 hmm. akkurat! Men hva er egentlig forskjellen på maserier og kynnere da a? Har så mye kynnere om dagen at jeg begynner å lure litt
camillaen Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Maserier er vonde kynnere, som minner mer om ekte rier, men kommer ujevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå