Gå til innhold

10+2 og tidlig UL :)


Lillefisk

Anbefalte innlegg

Jeg og samboern min var på tidlig ultralyd idag. Jeg var kjempespent og smånervøs for at noe skulle være galt. Men til alt hell var alt som det skulle og jeg ble faqktisk veldig overrasket over hvor mye man kunne se når gullet kun er 3,3 cm langt :)

Såg tydelig hodet og kroppen med 2 små armer og 2 små bein. Gynekologen sa hun såg øyet og nesa men vet ikke helt om jeg såg det. Hjerte banket i ett sett og etter litt dytting på magen min våkna den lille til liv og begynte å sprelle rundt der inne...hehe...utrolig spesielt å se på...er veldigt overvelda og kan nesten ikke vente med å vise bildet til familien min i jula, det blir stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes fint ut :) Jeg er nå 10+0. Skal på tidlig ultralyd når jeg er 11+1. Håper å få se like mye som deg, hjerteslag og all ting.. hadde vært flott :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde min første UL da jeg var 8+5,og fikk den gledelige nyheten om at vi ventet 2 små knøtt.bildene var kjempe fine!og overraskende tydelige!!i dag er jeg 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Jeg var på tidlig ul i dag, - mest for å få et bilde å gi mamma og pappa til jul. Ble helt henrykt, hadde ikke ventet å se så mye. Det var jo sprell og turning der inne hele tiden. Sprøtt å se det når jeg ikke kjenner noen ting!

Trodde forresten jeg var ca ti uker, men hun satte meg fram til 11+6! Så jeg er snart i 2. trimester. Det er jo en ren fornøyelse!

Overveldet ja, - det kan jeg skrive under på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er! Slår seg først til ro når man ser det er noe liv nedi der. Ber dere om tidlig UL selv eller blir dere tilbydt dette? Jeg har fått en legetime etter 12 uker og blir satt opp på UL i uke 18. Men jeg å vil forsikre meg om at det er liv nå, syns det er lenge å vente. Er nå i uke 9+0.

Lykke til videre i svangerskapet og god jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bestilte tidlig UL privat. Kostet 800 kr der vi var :)

 

når du er 9 uker kan du se ganske mye har jeg hørt så det er bare å bestille, du vil ikke angre på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi også vært på UL. Litt dramatisk da vi lille juleaften ble sendt på sykehus og måtte kjøre 2 1\2 time hver vei for å se at alt var bra. Mistanke om svangerskap utenfor livmora, så det var en nervepirrende tur. Men på UL kunne vi se at alt var bare bra og vi så tydelig det lille knøttet. Flott opplevelse. Så nå kan vi ta jul med en herlig følelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. var på tidli UL for en uke siden. ble satt tilbake 2 uker. det var kjedeli.. men utrolig spennende å se så mye liv inni der.. armer og ben som bevegte seg mye. i dag er eg 10 + 2 .:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...