Gå til innhold

Har babyene noe favorittmat?


Sebbelita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm... Jeg trykker visst mye rart i kveld, jeg skulle jo liksom skrive litt mer da... :o/

Helene elsker altså sjokolade, men hun får jo ikke så mye da!

 

Ellers liker hun veldig godt å få spise det samme som vi spiser, spesielt er vel pasta og tomatsaus godt...

 

Hun er også glad i druer, pærer og bringebær... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel stort sett bare flaska med MME som bringer frem et stort smil ... men avokado er også som regel veldig godt. Heldigvis, for det er jo sunt ;-). Ellers så er det meste bare helt greit, ikke så mye som fenger stor interesse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er på min tallerken er supergodt og myyye bedre enn det som er på englebarnets, selv om det er akkurat det samme :)

 

Brødskive med litt syltetøy er veldig godt (mammaen må ha litt søtt på frokosten av og til, og da skal jo han også ha)

 

Spiser alt, er glad i indisk og taco. Det eneste han ikke liker noe særlig er Grandiosa (og det er jo helt greit) og fiskeboller på babymatglass (han spiser fiskeboller når vi lager det selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

følte forresten at alle på Rimi tenkte "for en dårlig mor" her om dagen... Jeg kjøpte en pakke kokosboller, og englebarnet ble helt vill når han så det - skulle trodd at det er noe han spiser hver dag, men han har faktisk aldri sett det før... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...