Gå til innhold

April: Heisann!! Innom å titter litt her jeg :)


Tre små & mammaen

Anbefalte innlegg

Nå er det utrolig lenge siden jeg har vært inne på denne siden. Så morro å lese om alle som har fått barn og alle dere som venter barn.

Gratulerer!! :-)

 

Dagene flyr avgårde og vi er blitt 5 i familien.Er utrolig lykkelig og nyter dagene med 3 barn. :-)

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å deg her igjen! Hvordan står det til? Tipper det er travelt med tre ja? Jeg som lurer på om jeg har kapasitet til to ( nr to kommer i mai). Når kom nr 3 hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jaggu guppyhukommelsen min slått til igjen, eller så er det bare virkelig lenge siden du har vært her ;o) Er det to små og mammaen som har formert seg enda litt til? Og er nr 3 enda en gutt (?) eller ei lita pie? Og når kom h*n??

 

Her er det bare å holde seg, for nå blir jeg nok fortsatt den som rabler mest om uinteressante ting, videre sykemeldt som jeg er, hehe. Kan jo behøve en motvekt, eventuelt en å rable sammen med så jeg ikke bare snakker/skriver med ekkoet mitt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt å høre fra deg igjen. Kan tenke meg det er full fart med 3 om dagen ja. Syntes det er mye med 2 som det er nå jeg,

Fikk jo en gutt 6 mai som nå er 7 mnd gammel. Vi koser oss masse hjemme om dagen. Har bestemt at jeg skal være hjemme til august 2009. Så det blir et ra år.

 

Når kom nr 3 hos deg da? Har ikke fått med meg det jeg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...