nawi Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Vet det har vært innlegg om dette før, men trenger en vri på pizza'n. Noen som har en god variant med feks spekeskinke, eller en annen god variant som ikke er helt standard?
~Milly~ Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Fikk en utrolig god oppskrift her inne. Pizzabunn (jeg bruker toro sin pose som bare blandes med vann, så har desverre ingen oppskrift) bunnen smøres med creme freiche, og oppå har du spekeskinke revet i biter, hakket rødløk, og ost. Husker jeg tenkte at den måtte smake lite med så lite ingeredienser på, men den er _veldig_ god! Serveres med ruccola med presset lime over.. Gjerne noen cherrytomater på siden også =) SUPERGOD!!
Tante Bassa Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Mmm, det hørtes kjempegodt ut! Denne varianten må prøves i helgen :-)
nawi Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Det var den jeg lette etter. TUSEN TAKK;-)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Har en lignende variant vi har pleid å lage. Bruker en pose toro pizzabunn. Smører på en boks creme fraiche. Strø på hakket løk. Bruker som regel 1 liten løk, eller en halv stor. Skjærer opp og steker to pakker stjernebacon og legger oppå. Dryss over revet ost og stek. Høres sært ut, men er veldig, veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå