Gå til innhold

Dere som var 20kg+ overvektige da dere ble gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk dere synlig gravidmage?

Har ei venninne som er ganske overvektig og som skal ha baby om 3-4 måneder. Hun har så lyst på struttemage, men så langt er det umulig å se noe som helst, siden hun har en del rundt midjen fra før. Hun virker liksom så lei seg for dette og det skjønner jeg jo, for det er koselig med den runde magen. Tror dere den kommer, eller vil det ikke vises noe særlig på en hvis man er såpass overvektig fra før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk høre av venninner at jeg ikke så gravid ut da jeg var 9 mnd på vei :(

Hadde dessverre mye mage fra før, så gravidmagen fylte bare ut den jeg hadde. Litt fortvilende, men lite å gjøre med det. Hadde ca 25 kg å gå på. La på meg ca 5 kg i svangerskapet.

Skrevet

Den var der bare de tre siste mnd. Men for min del så gjorde det ikke noe. Kom i bedre form under graviditeten, og fortsatte med det etter barnet var født.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når jeg var gravid med eldste veide jeg 110 kg før graviditeten. Fikk ikke noe særlig mage, MEN, hun lå ganske langt bak og i seteleie. Kunne fint holde inn magen når jeg var 7 mnd på vei..

Når jeg ble gravid med minsten, veide jeg 90, og fikk mage ganske kjapt. Han var mye større, og lå også veldig fremme i magen, og "riktig" vei..

Så kan vel ha en sammenheng det også.

Gikk på sv.skapskurs med ei som ikke var så veldig stor, men hadde også barnet sitt i seteleie, og hun hadde heller ikke fryktelig stor mage...

Skrevet

Jeg har vært veldig overvektig og gravid. Fikk en helt enorm kulerund mage, følge meg som ei sprengt tønne med ben, armer og hode på toppen. "Er du sikker på at det ikke er to eller tre inni der?" var en kommentar jeg hørte mer enn ofte nok. Men dette var bare de 3-4 siste månedene da. Hadde også et svangerskap hvor jeg følte at jeg bare så tykk ut. ;)

Skrevet

Det blir sjelden struttemage. Kanskje helt på slutte. Det ligger mye spekk rundt, akkurat som en del kraftig overvektige er når de ser ut som de er i 9 ende mnd.

Skrevet

En venninne av meg la også på seg bare 5 kg, hun var overvektig fra før av. rart at man legger så lite på seg når man er overvektig? så magen hennes på slutten, men i og med at hun var svær all over så ble det aldri den der tradisjonelle struttemagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...