Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg mistenker at vannet mitt har begynt å gå. 5 dager til termin i dag. Det kommer ikke så mye av gangen men det er lyserosa og tyntflytende og "drypper" konstant. Har hørt at fostervannet skal være blankt, evt grønnbrunt hvis babyen har bæsjet i det. Men kan det være rosa? Det er også litt blodspor innimellom. Har ikke fått noen rier ennå, så går bare her og venter på at ting kanskje skal skje. Håper noen kan svare meg.
Cabe Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Du må ringe føden. Man skal visstnok alltid ringe hvis fostervannet er misfarget. Er det rosa, kan det tyde på at det er litt blod i det. Du får nok babyen din snart. Lykke til!
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Da mitt vann dryppte sist gang jeg fødte, var det rosa. Ta på deg et bind, for de på føden vil gjerne sjekke om det er vannet.. Så sist, tok jeg på meg bind, ringte føden og fikk beskjed om å komme inn. Min sønn kom ca 19 timer etter det!! Lykke til!!
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2008 Takk for svar alle sammen. Blir en tur inn på sykehuset nå, så får vi se om det snart blir baby. Spennende! Nå kommer visst de første små riene også.
Lellemor Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 lykke til =) Hold oss oppdatert da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå