Gå til innhold

Til dere som "kjenner" meg, en siste gang...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært hos gynekologen igjen.

Det blir neppe noen flere barn på oss. Som antatt, så er FSH-nivået mitt altfor høyt pga. for tidlig overgangsalder. Vi vil ikke få dekket noe offentlig IVF-forsøk pga. det høye FSH-nivået. Han sa vi kunne prøve privat, men vil antageligvis få beskjed om at sjansene er mikroskopiske. Han ba meg faktisk om å ringe til en privatklinikk, bare for at jeg selv skulle være sikker på det han sa. Det kommer jeg ikke til å gidde, jeg stoler på det gynekologen min sier.

Så da stikker jeg herfra. Ingen vits i å være her når eggene er råtne! :) Ville bare ønske dere alle sammen lykke til videre!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så trist!!

"kjenner" deg ikke, men har jo lest mye du har skrevet her iløpet av det siste året..

Uff, for en kjedelig beskjed å få - kan ikke engang forestille meg hvordan du har det nå!!

Har dere tenkt på adopsjon eller?

Skrevet

Så leit:(

Men det må være godt å få svar på hvorfor det ikke skjer noe.. Nå slipper du å tolke kroppens merkelige signaler og bli skuffet gang på gang når tr kommer og når den ikke kommer. Ønsker deg/dere masse lykke til.. Du vil bli savnet her inne!

Stor klem

Ps: var på gu igår og hun vil sende meg videre til lapraskopi og blodprøver så får håpe at det skjer noe snart:)

Skrevet

Så utrolig trist å lese:(

Det må være en helt forferdelig beskjed å få.

Dere få ta godt vare på hverandre i denne tøffe tiden, masse lykke til videre.

Klem

Skrevet

Så trist A1973, hadde jo håpa at vi alle fra susis pp-tråd skulle lykkes i løpet av kort tid. Du får ha lykke til me adopsjon dersom d blir til d.

Klem

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Å så kjedelig A1973!!

Føler meg litt råtten når jeg som en av de første i "klikken våres" får det til i 1.pp og med 2 stykker!

Du skulle gjerne fått en av meg, men gubben ville vel drept meg da...

Har jo også lyst på begge mine da..

Uff så kjedelig! Hadde ikke forventet dette altså...

Du får ha lykke til!

Og det er bare koselig å høre i fra deg i ny og ne, om du orker å komme inn hit da..

Mange klemmer fra meg!!

Skrevet

Uff, så fælt..... Må være en grusom beskjed å få.... *klem*

Skrevet

Huff! Dette var veldig leit å lese!!! Ønsker deg alt godt fremover! Kjempeklem til deg:)

Skrevet

Det var trist!

En veninne av mig fick också besked av sin gynekolog att det inte kunde bli fler barn eftersom FSH.nivåerna var før høga. Men hon blev faktiskt gravid, eftersom gynekologen också sa att hon inte trengde spiral mer... Detta var icke planlagt...

Hoppas iallafall att ni får en fin jul och att ni får litt tid att venja er till beskedet.

Skrevet

Hei dere,

Takk for kjempehyggelige meldinger. Jeg kommer nok til å titte innom her. Hehe, er litt vanskelig å avvenne meg. Dessuten må jeg jo følge med på hvordan det går med dere! :)

Ønsker dere alle en fantastisk jul og alt det beste for det nye året.

Klemmer

Skrevet

Jeg glemte å svare på en ting. Ja, vi har snakket litt om å adoptere. Dette er noe vi har snakket om i mange år, så tanken er ikke ny for oss. Bare så irriterende at det tar så himla lang tid for tiden. :-/ Vi må nok snakke litt mer om det uansett. :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...