Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Er det noen av dere som har en slik?? Jeg lurte på og kjøpe meg en men er ikke helt sikker enda... Hva syns dere om den? er den bra?? Også fikk jeg høre at man ikke kunne sende mms,er det sant????
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Kan sende mms om du laster ned et tilleggsprogram, koster 10-12 dollar.
frost:) Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har en iphone og gleder meg til å bytte den ut med noe annet. De funksjonene som er på Nokia eksisterer nærmest ikke på denne dritten.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Oppdaterer dere deres på noen som helst måte? Min konka ut for en stund siden. Noen ringte til meg men jeg fikk ikke svart for skjermen bare forble svart. I tillegg kunne jeg ikke åpne den for skjermen var også da svart. Fikk den bare igang hvis jeg koblet til laderen. Gikk til butikken og de oppdaterte den for meg, men de sa ingenting om at dette var noe jeg skulle gjøre regelmessig. For nå skjer dritten igjen! Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Hvis du ikke er særlig kyndig med data/gadgets, så er d ikke vits i å kjøpe en iphone. Jeg elsker min iphone som jeg kjøpte en stund før de kom til Norge. Det er enormt med muligheter og morsomme ting du kan gjøre med den. MMS programmet kan du bare laste ned. Koster ikke mer enn ca 20 nkr. Lykke til:)
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Mannen min har hatt sin (kjøpt fra USA) i 6 mnd. Han er enda evig fasinert (og det har skjedd max en uke i strekk før ang en tlf). Jeg fikk min vanlige med netcom ab. for 3 mnd siden og det er den beste beste beste jeg har hatt. Og jeg har en gadget-freak-mann som alltid tidligere har kjøpt det nyeste og det beste osv osv. Hva skal du med mms? Du har det beste e-mail programmet. Men du kan laste ned et ekstra program for et par dollar, jeg ser ikke behovet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå