Gå til innhold

ang. iphone Trenger hurtig svar!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har en slik?? Jeg lurte på og kjøpe meg en men er ikke helt sikker enda... Hva syns dere om den? er den bra?? Også fikk jeg høre at man ikke kunne sende mms,er det sant????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan sende mms om du laster ned et tilleggsprogram, koster 10-12 dollar.

Skrevet

Jeg har en iphone og gleder meg til å bytte den ut med noe annet. De funksjonene som er på Nokia eksisterer nærmest ikke på denne dritten.

Skrevet

Oppdaterer dere deres på noen som helst måte? Min konka ut for en stund siden. Noen ringte til meg men jeg fikk ikke svart for skjermen bare forble svart. I tillegg kunne jeg ikke åpne den for skjermen var også da svart. Fikk den bare igang hvis jeg koblet til laderen. Gikk til butikken og de oppdaterte den for meg, men de sa ingenting om at dette var noe jeg skulle gjøre regelmessig. For nå skjer dritten igjen!

Hjelp!

Skrevet

Hvis du ikke er særlig kyndig med data/gadgets, så er d ikke vits i å kjøpe en iphone. Jeg elsker min iphone som jeg kjøpte en stund før de kom til Norge.

Det er enormt med muligheter og morsomme ting du kan gjøre med den. MMS programmet kan du bare laste ned. Koster ikke mer enn ca 20 nkr.

Lykke til:)

Skrevet

Mannen min har hatt sin (kjøpt fra USA) i 6 mnd. Han er enda evig fasinert (og det har skjedd max en uke i strekk før ang en tlf).

Jeg fikk min vanlige med netcom ab. for 3 mnd siden og det er den beste beste beste jeg har hatt. Og jeg har en gadget-freak-mann som alltid tidligere har kjøpt det nyeste og det beste osv osv.

Hva skal du med mms? Du har det beste e-mail programmet. Men du kan laste ned et ekstra program for et par dollar, jeg ser ikke behovet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...