Gå til innhold

Påvist tvillinger i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig blanda følelser.

Har 4 barn fra før. Gutt på 10år, jente på 7år, jente på 3år og jente som ble 1år i går faktisk. Skal ALDRIG glemme veslas 1årsdag.

Eg og min mann gikk fra hverandre i september/oktober. Hadde da altså sist samleie i september. Eg har stressa og egentlig gått mye sulten i ettertid for nav har enda ikke hjelpt oss økonomisk. Så hadde eg noen småblødninger i slutten av oktober, midten av november og siste gang 1 desember.

Eg snakker ikke med venner om menstrasjonen min liksom, men kom med en kommentar at det hadde vore så uregelmessing.

Venninna mi mente at det var blødninger og ikke menstrasjon - kjøpte test til meg noen dager etter og den var posetiv.

Så var eg jo bekymra for at det var gått galt og fikk endelig komme til ultralyd i går.

Og det var liv - men attpå til så var det to.

Har grått og ledd om en annen altså. Dette er helt uvirkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ikke nooen lett situasjon,som jeg forstår så er du nå alene med 4 barn og venter 2 til?

Har du prata med barnefaren da,hva sier han? Er det ingen mulighet for at dere kan finne tilbake igejn?

Skrevet

Jo barnefar er informer han.

Han ble veldig satt ut i går - helt taus og trist.

Men senere på kvelden fikk og en melding om at han var glad og, å bli tvillingfar var stort. Men at han var fortvilet og. Jo me må vel egentlig ordne opp litt fortere enn hva me hadde sett for oss. Men det er så lang vei til å si at me har det bra og er vel redd at eg skal sitte alene med 6 barn.

Og når da hu som er minst nå ikke vil være mer enn 17-18 mnd når tvillingen kommer så vil det si at eg får det travelt uansett om eg og barnefar ordner opp eller eg blir alene.

Skrevet

Ja du vil nok få det travelt uansett,med 3 så små som krever mye,så dere må sette dere ned og finne ut av hva som er det beste for dere. Sikkert et sjokk når man har 4 og så kommer det 2 til som ikke var helt planlagt,spesielt når situasjonen er sånn som nå at dere ikke bor sammen lenger.

Skrevet

wow, det er nok sikkert en ganske spesiell situasjon å være i ja. så utrolig leit å høre at dere var gått fra hverandre, er det helt bastant slutt? Uff sånnt er forferdelig trist. Oi ja hva sier han om dette da? tvillinger, det er jo helt crazy. jeg forstår godt at du ler og griner om en annen. hehe.... Men tenk at wow du har to nydelige skapninger inni deg. Dette kommer til å gå bra! til syvende og sist. Men man blir jo mer slien og dårlig av at nav holder på å tuller sånn, de kan virkelig bryte en ned altså. håper alt ordner seg der. håper du ikke knekker sammen av alt dette, men at du klarer å kose deg i julen og videre.

Skrevet

Hei, og gratulerer med tvillingene. Håper det ordner seg for deg å pappaen på den ene eller andre måten, uansett om dere blir sammen igjen eller forblir fra hverandre.

Lykke til

Skrevet

Oi! Håper det ordner seg for dere alle! Gratulerer med tvillinger i magen.

Skrevet

Takk for gratulasjoner dere.

Det ordner seg nok på ett eller anna vis. Me voksne får finne litt tid til å prata bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...