vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Noen som har hatt dette? Jeg fikk svar på dyrking idag, og har tydeligvis dette. ikke at jeg har merket noe Har jo litt vondt i magen, men regnte med at det var fordi den vokste (21uker på vei) Skal bruke selexid. Noen som vet hvor lenge?
Babyønske �� Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Jeg hadde begynnende UVI i uke 17, og fikk selexid for det. Brukte de vel i 3 1/2 dag, tilsammen 20 tabletter tror jeg. Fikk du ikke opplyst hvor lenge du skal bruke de da? Høres litt rart ut i såfall, det skal jo stå på den lappen de klistrer på eska på apoteket
kleine Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Urinveisinfeksjon hos gravide er definert som komplisert cystitt og behandlingstid er 7 dager. Så om legen din kan jobben sin skal du stå på selexid i 7 dager. Lykke til:)
LilleMille82 Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Jeg er 38+2 i dag. Vært plaget med urinveisinfeksjon under hele svangerskapet. Tatt tre ulike kurer med selexid, en furadantinkur og en triomoteprimkur med antibiotika. i likhet med deg har ikke jeg hatt symptomer, det har bare blitt påvist ved dyrking. Varighet skal vurderes av lege, rart hvis ikke du får det opplyst når du fikk resepten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå