Gå til innhold

Snille barnehagen=)


Anbefalte innlegg

Gjest tidelitu=)
Skrevet

I dag var jeg i skapet til vesla for første gang på lenge, og der var sekken vi glemte å ta med hjem etter forrige turdag, som var forrige onsdag (har hatt en del fri imellom). Så jeg kom hjem og stålsatte meg for å åpne muggen matboks og suur kakao - men alt var gullende rent=))

 

Snille damene har tømt og vasket=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott :-)

 

Av og til er de så snille og omtenksomme i barnehagen. Vi har vesla i barnehagen bare annenhver dag for tida, så vi må ta med oss vogna frem og tilbake hver gang. Og hver gang vi henter henne, har barnehagepersonalet trillet frem vogna for oss, sånn at vi bare kan slenge den inn i bilen før vi kommer inn og henter :-) Jeg blir like glad hver gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...