Gjest tidelitu=) Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 I dag var jeg i skapet til vesla for første gang på lenge, og der var sekken vi glemte å ta med hjem etter forrige turdag, som var forrige onsdag (har hatt en del fri imellom). Så jeg kom hjem og stålsatte meg for å åpne muggen matboks og suur kakao - men alt var gullende rent=)) Snille damene har tømt og vasket=)
~Roskva~ Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Så flott :-) Av og til er de så snille og omtenksomme i barnehagen. Vi har vesla i barnehagen bare annenhver dag for tida, så vi må ta med oss vogna frem og tilbake hver gang. Og hver gang vi henter henne, har barnehagepersonalet trillet frem vogna for oss, sånn at vi bare kan slenge den inn i bilen før vi kommer inn og henter :-) Jeg blir like glad hver gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå