Gå til innhold

angående rakse hjerteslag og legen,,,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo lettere betatt av legen min (som sikkert alle vet). og det er jo greit. det jeg lurer på er. når han skal høre på hjerte og lunger i de stetoskope (er det det heter?), får han da med seg at hjertet mitt banker fort?

fordi jeg liker han jo, så når han står nær meg og sånt så blir jeg jo stressa... hehe.. får han det med seg tror dere?

og kobler han da 2 + 2?

eller merker man ikke sånt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

hehehe, du er nå søt! Om hjertet ditt faktisk banker fortere, så vil han høre det i stetoskopet ja :) Men det er ikke dermed sagt at han skjønner at du liker han, med mindre han er griselekker, og veldig klar over det selv ;) Om han er litt "ovapå", så kan det jo hende han tror du er skikkelig hypp :P

Skrevet

hehe... han er ikke ovenpå i det hele tatt. han er bare søt... hihi..

jeg vet ikke om han forstår at jeg liker han, men jeg tror det.. hehe.. for vi flørter alltid litt.. hehe

sånn som nå, så skulle jeg tilbake neste uke og fikk time før åpningstiden også sier han "jeg vet det står på døra at det åpner 9 men vi er åpent til timen din alikevel"

også sier jeg "så du holder åpent bare for meg?"

også ler han sånn sjenert, også sier "ja da blir det bare du og jeg her"

også rødmer han

hehehe

men banker hjertet fortere når det kjennes sånn ut?

Skrevet

Mange blir nervøse av å bli undersøkt hos legen. Han trenger ikke reagere på det :)

Skrevet

hehe... bra.. hehe.. jeg føler meg så dum vær eneste gang, for jeg føler det såååå åpentlyst... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...