:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg er jo lettere betatt av legen min (som sikkert alle vet). og det er jo greit. det jeg lurer på er. når han skal høre på hjerte og lunger i de stetoskope (er det det heter?), får han da med seg at hjertet mitt banker fort? fordi jeg liker han jo, så når han står nær meg og sånt så blir jeg jo stressa... hehe.. får han det med seg tror dere? og kobler han da 2 + 2? eller merker man ikke sånt?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 hehehe, du er nå søt! Om hjertet ditt faktisk banker fortere, så vil han høre det i stetoskopet ja Men det er ikke dermed sagt at han skjønner at du liker han, med mindre han er griselekker, og veldig klar over det selv Om han er litt "ovapå", så kan det jo hende han tror du er skikkelig hypp
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2008 hehe... han er ikke ovenpå i det hele tatt. han er bare søt... hihi.. jeg vet ikke om han forstår at jeg liker han, men jeg tror det.. hehe.. for vi flørter alltid litt.. hehe sånn som nå, så skulle jeg tilbake neste uke og fikk time før åpningstiden også sier han "jeg vet det står på døra at det åpner 9 men vi er åpent til timen din alikevel" også sier jeg "så du holder åpent bare for meg?" også ler han sånn sjenert, også sier "ja da blir det bare du og jeg her" også rødmer han hehehe men banker hjertet fortere når det kjennes sånn ut?
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Mange blir nervøse av å bli undersøkt hos legen. Han trenger ikke reagere på det
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 hehe... bra.. hehe.. jeg føler meg så dum vær eneste gang, for jeg føler det såååå åpentlyst... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå