Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Er det noen som har fått penger? eller som har hørt at de kommer før helga?
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Det stod jo på nav for noen dager siden at de skulle ha utbetaling den 14. og den 19. og og da burde pengene være på konto idag ettersom den 14. er en søndag, men har ikke fått noe enda her hvertfall. Når du sjekker utbetalingsdatoer står det 15. og 19. under menyen på nav.no Syns det er irriterende at de opererer med to ulike datoer som kan bety enten før eller etter helga.. hehe:)
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2008 Jeg er bare så klar får å få unna julegavene i helga:) Så haper de kommer på konto snart:)
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Jeg og! Gror jo fast på bim snart jeg.. Heldigvis skal jeg ut med gubben og guttungen etterpå å svi av litt av hans penger da, men kjedelig å ikke få gjort unna bare de jeg skal kjøpe til som vi ikke kjøper til sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå