Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 "Sul mare luccica" Sul mare luccica l'astro d'argento. Placida è l'onda; prospero è il vento. |: Venite all'agile Barchetta mia! Santa Lucia, Santa Lucia. :| Con questo zeffiro così soave, oh! com'è bello star sulla nave! |: Su passagieri venite via! Santa Lucia, Santa Lucia. In' fra le tende bandir la cena, in una sera così serena. |: Chi non dimanda, chi non desia; Santa Lucia! Santa Lucia! Mare si' placido, vento si' caro, scordar fa i triboli al marinaro. |: E va gridando con allegria: Santa Lucia! Santa Lucia! |: O dolce Napoli, O suol beato, Ove soridere, Dove il creato, :| |: Tu sei l'impero Del armonia, Santa Lucia, Santa Lucia! :| Or che tardate, bella è la sera. Spira un auretta fresca e leggiera. |: Venite all'agile barchetta mia! Santa Lucia, Santa Lucia.
Karomamma Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Vakkert!! Jeg skjønner jo ikke bæret, men jeg regner med det er orginalteksten He he, jeg måtte prøve å synge den uten å skjønne et ord, men teksten var fin likevel!!
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Som bokstaver og ord er det bære lækkert =) Men om jeg forsto noe av det??? Nope.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå