Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Lille rosa nektet plent å stå opp i dag. Hun ville væje jemme me mamma å kosche:-) Og siden mamman er feberfri i dag så ble det sånn. Sambo følte seg kanskje litt snytt for Lucia-opptoget, men stakk nå ned i barnehagen for å hente vinterdressene hennes som har hopet seg opp der siste uken;-D 3 stk i barnehagen og ingen hjemme er jo litt dumt. Og tenk, så hadde de sendt med ham mange lussekatter hjem til oss!!! Så vi lå i sengen og så reprise på Blåfjell og spiste lussekatter og koste oss:-) Og det gjør vi jammen ennå!!! Livet er ganske så herlig kjenner jeg....bare feber og verking slapp tak!
Karomamma Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Håper du er bedre nå!!! Koselig med en liten privat Luciaferiring på sengekanten da Vi var i barnehagen, det var kjempekoselig. Luciatoget gikk ut etterpå og det var et vakkert syn i halvmørket innenfra - små fine unger i hvitt med lys i halvmørket
Gjest Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Håper du er kvikkere i dag? Jeg kan bare si at jeg vet hva du går gjennom.Nå har jeg fått runde 5 eller 6 av feber,halsvondt og forkjølelse.Å det på noen uker bare. Ble ikke laga lussekatter her.Istedet ble det drops ;o) 5 ulika smaker.Så det meste er pent pakka inn i celofanposer.Ferdig til å sendes med julegaver rundt om i landet. Ligg i senga til du er frisk nå.Jula kommer uansett hva.Jeg har ikke fått starta på noe,men det blir vel.Har jo hele 11 dager igjen ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå