Gå til innhold

Lussekatter på sengekanten er deilig det:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille rosa nektet plent å stå opp i dag. Hun ville væje jemme me mamma å kosche:-) Og siden mamman er feberfri i dag så ble det sånn. Sambo følte seg kanskje litt snytt for Lucia-opptoget, men stakk nå ned i barnehagen for å hente vinterdressene hennes som har hopet seg opp der siste uken;-D 3 stk i barnehagen og ingen hjemme er jo litt dumt.

Og tenk, så hadde de sendt med ham mange lussekatter hjem til oss!!! Så vi lå i sengen og så reprise på Blåfjell og spiste lussekatter og koste oss:-) Og det gjør vi jammen ennå!!!

Livet er ganske så herlig kjenner jeg....bare feber og verking slapp tak!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du er bedre nå!!! Koselig med en liten privat Luciaferiring på sengekanten da :)

Vi var i barnehagen, det var kjempekoselig. Luciatoget gikk ut etterpå og det var et vakkert syn i halvmørket innenfra - små fine unger i hvitt med lys i halvmørket :)

Skrevet

Håper du er kvikkere i dag? Jeg kan bare si at jeg vet hva du går gjennom.Nå har jeg fått runde 5 eller 6 av feber,halsvondt og forkjølelse.Å det på noen uker bare.

Ble ikke laga lussekatter her.Istedet ble det drops ;o)

5 ulika smaker.Så det meste er pent pakka inn i celofanposer.Ferdig til å sendes med julegaver rundt om i landet.

Ligg i senga til du er frisk nå.Jula kommer uansett hva.Jeg har ikke fått starta på noe,men det blir vel.Har jo hele 11 dager igjen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...