Balder911 Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Mulig de har vært vist her før men; Har en lang og smal tulle, som aldri rekker å få brukt en body som passer på armene før den er for kort på lengden. Har kjøpt 6 stk bodyforlengere, og bruker bodyer mye lenger. Bodyforlenger fra www.pippilotta.se (har sjekket aat de sender til Norge): Äntligen i lager! Artnr:100 Beskrivning: Efter mångas önskemål har vi äntligen bodyförlängare i sortimentet. Med denna förlänger du bodyn så barnet kan använda den längre. Enkelt med tre knappar i fram och tre i bak. Kommer i 6-pack. Vit eller svart. 79 kr.
august 2010 Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Eller bare finne en body med passform som passer ditt barn?
Balder911 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2008 Det var kun ment som et tips. Det er nemlig ikke slik at jeg ikke klarer å kle på mitt eget barn (eller ikke har råd til å kjøpe nye klær). Derimot er det gøy når man får en favo-body å kunne bruke den mer enn tre uker. Synes disse er kjempefine jeg, både av økonomi- og miljøhensyn
dårlig ånde Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 jeg vet ikke hvordan ditt barn er, men jeg synes det er ganske slitsomt å drasse med ungen i butikken for å prøve ørten bodyer for å finne den perfekte passform. ikke altid man får lov til det av butikken heller.
3rOK Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Virkelig ikke rart det blir krig i verden sier jeg. Takk for tipset! Visste ikke at det fantes, men kjempe smart!
nickoline og supermann Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 takker... mye fint i skuffen vi gjerne vil bruke noe lenger vi...
Balder911 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2008 He he.. Min første tanke også.. Godt man er i julehumør, ikke hjulehumør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå