*Udon'tKnowMe* Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Mangler litt ideer.. luksusproblem..
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Kamera! Det jeg har er gammelt, og dertil tregt... når man skal ta "øyeblikksbilder" av barna, er det greit at den tar bilde NÅ, og ikke om 3 minutter Haha.
august 2010 Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Ingenting. Han eier ikke evne til å kjøpe noe ordentlig selv om jeg legger en ønskeliste foran han...så da er det like greit å ikke ønske seg noe.
Anne-B. Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Rosa digitalkamera. Jeg er lei av å bli uglesett av andre når jeg drar fram min digitale speilrefleks, og folk snakker om papparazzi, og nå vet vi hvem vi ikke skal be i bursdag neste gang, hahaha.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2008 Lille måltrost: Sånn er pappaen min, så han har begynt å bare sende kortet med mamma og sier at hun må kjøpe seg noe fint =p =) Funker veldig bra for henne...Heller det enn å få noe juggel som selv ikke tanken bak var god =p Kamera ja.. Det kunne jeg og ønsket meg.. mitt tar og bilde leeenge etter man har trykket... helt håpløst når man skal ta bilde av småtassene, som har svirret videre lenge før kamera har tenkt på å reagere =)
Anne-B. Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Huff, til fattig student å være, så har jeg luksusproblemer, ser jeg.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2008 Værste jeg har hørt! =) Skulle gladelig hatt et speilreflekskamera i stedet for mitt urtrege kompaktkamera.. Kanskje litt for dyr ting å ønske seg til jul da for min del men.. nytt kompaktkamera duger nok også, dersom det er et kjapt et..
august 2010 Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Flott at det funker for de ) Jeg derimot gidder ikke kjøpe mine egene gaver, det blir for dumt (for meg). Jeg har oppgjennom det siste året hintet sikkert 10 ganger om noe som jeg virkelig ønsker meg. Det koster ca 100 kr, altså en ubetydelig sum. Jeg har gitt han direkte link til produktet, eneste han trenger er å trykke på bestil knappen og fylle ut kredrittkort infoen sin. Men gjør han det? Neeeeeii... Han tar kjøper heller ett gavekort på et senter for 1000 kr. Hvorfor er det så¨forbanna vanskelig å glede kjæresten sin littegranne? Billigere hadde det vært også.. (Grrrrrr....!!! Veldig godt å få ut litt steam her!!)
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 *kremt* vi har speilreflekskamera da, et svindyrt et også, sådan. Men jeg får ikke plass til det i veska!!!! (eller jo, jeg har en stoooor veske) men greit å ha plass til litt annet også. Dessuten funker et kompaktkamera HELT suverent til "hverdagslige" bilder. MÅ ikke ha alle de finnessene jeg ikke skjønner en dritt av likevel!
Anne-B. Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Jeg kjøpte det da vi hadde litt bedre råd enn vi har nå. Og det blir fine bilder av det, så egentlig er jeg bare bortskjemt. Men de kommentarene var ekle, syns jeg. Så da lurer jeg på om jeg bare er nærtagende, eller om de faktisk var litt uhøflige. Er de ikke ganske kjappe de små kompaktkameraene (så det er det det heter, jeg har bare kalt det for digitalkamera, takk. ) som man får nå? Tror man får rimelig greie kameraer til rundt 800 kr, men så har jo ikke jeg peiling. Ellers har jeg ikke så mange tips til deg, jeg er en sånn som ønsker meg ting som glitrer eller lukter godt, og da er det gjerne en ny charm til smykkesettet mitt, eller ny deodorant, fordi den gamle er gått tom. Generelt så ønsker jeg meg sjeldent noe spesielt. Eller jo, i år ønsker jeg meg den skoboksen med alle sesongene av Sex og singelliv, og den tror jeg faktisk at jeg får. Da skal jeg være bra fornøyd. Vi ønsker oss penger til bryllupsreise i år sammen.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2008 ha ha,sorry, men jeg må flire litt.. det er så typisk mannfolk.. =p Ikke alle såklart, men mange =p Tror de rett og slett bare ikke forstår hva vi kvinner sier.. de lever jo i sin egen lille verden så =P =) Men, skjønner godt du synes det er litt kjedelig.. det er koselig med en ting som viser at man blir satt pris på, enten den er liten eller stor.. Skal ikke være greit...
Anne-B. Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Det er faktisk det jeg irriterer meg litt over, at det tar sånn plass, kan ikke bare putte kameraet i veska på tur, det tar opp hele veska. Men så er det et luksusproblem. Det er artig med alle finessene når man bare har lært seg litt. Jeg kan litt, og da er det artig å variere.
Anne-B. Skrevet 12. desember 2008 #13 Skrevet 12. desember 2008 Faktisk er det omvendt her. Han er flink til å huske de tingene jeg har nevnt, jeg står der som et nek når jeg skal handle gaver til han. Men i år har jeg litt peil.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. desember 2008 #14 Skrevet 12. desember 2008 Ekstern harddisk..
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2008 #15 Skrevet 12. desember 2008 Jada, det er helt sikkert glimmers om man kan det Men hvem har tid til å stå å stille inn ting i hytt og pinevær om minsten på 15 mnd gjør noe ultramorsomt der og da?? må jo få tatt bilde med EN gang ) Men jeg ser jo at bildene vi tar med det kameraet vårt blir veldig fine, men de egner seg best til planlagte bilder Mine øyne ser ikke så mye forskjell når det alikevel "bare" er vanlig oppløsning, og vanlig str på bildet Litt som at det ikke spiller noe rolle for meg om det er blue-ray, hd-dvd eller vhs, så lenge jeg får sett filmen! ;o)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. desember 2008 #16 Skrevet 12. desember 2008 Ønsker noe som vi kan gjøre sammen. Enten middag ute, spa, kino eller sånne koselige ting. Og så er det en bok jeg ønsker, som jeg tror jeg får:)
*Udon'tKnowMe* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 12. desember 2008 Min kommentar om at det var det værste jeg har hørt? =) Var ikke ment til deg, men til de som ugleser deg for at du kommer med paparazzikamera =P =)
Anne-B. Skrevet 12. desember 2008 #18 Skrevet 12. desember 2008 Jeg kan bare fortelle deg at det er automatfokus det går i her i gården og, så det så. Hehe.
Anne-B. Skrevet 12. desember 2008 #19 Skrevet 12. desember 2008 Ja, jeg skjønte det, men jeg bare lurer, og syns egentlig at jeg er bortskjemt, tross alt, bare for å ha det oppklart. Jeg går, rent generelt, for å ikke drite ut eller gjøre det ukomfortabelt for andre mennesker jeg er sammen med. Syns det er ubehagelig å bli utsatt for det selv.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 12. desember 2008 #20 Skrevet 12. desember 2008 Har ønsket meg, og fått, ny mobiltelefon. Den gamle streiket=) Har også fått rettetang, siden den gamle forsvant på mystisk vis...
*Udon'tKnowMe* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #21 Skrevet 12. desember 2008 Er også fan av å ikke drite ut eller gjøre ting ubehagelig for andre.. Jeg er også en litt bortskjemt sjel, på godt og vondt, og har mange gang fått småfrekke kommentarer om ting jeg har.. Ser ikke vitsen.. Dersom man ikke liker at andre har noe, så hold deg for deg selv.. (eller så er de vel kanskje misunnelige? )
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 12. desember 2008 #22 Skrevet 12. desember 2008 jeg har faktisk ønsket meg en litt fin klokke... viste han noen eksempler igår.. men tviler på at han reiser å kjøper.. må sikkert være emd.. men da er hele spenninga over gitt.... hadde vært morro å bli overraska til jul.... )
Cat.68 Skrevet 12. desember 2008 #23 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har ønsket meg den siste boken om Snåsa mannen. (min helt) ;o))
Slalotte Skrevet 12. desember 2008 #24 Skrevet 12. desember 2008 Hvert år så vet jeg hva jeg får av samboern min.. Han spørr "hva ønsker du deg til jul da?", jeg sier "ehh ønsker meg kamerat..........." også avbryter han meg før jeg får sagt noe annet og sier "ja, da skal jeg se hva jeg får til".. Er glad for at jeg får et kamera for det har jeg aldri hatt og det er fint å ha når man har småbarn.. men det går da virkelig ann å prøve å villelde meg litt.. Menmen, typisk menn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå