*SmurfeMamma* Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Totalt blenda hvit... så da var det nok noe galt med testen jeg tok i går.... ja, ja..... vet ikke om jeg er lei meg eller glad jeg... fikk jo litt panikk i går, når jeg trodde jeg hadde blitt gravid så fort som i 1.pp...... men panikken roet seg litt ned etter mannen kom hjem og vi fikk snakket litt.... så da er det bare å gå på med nytt mot neste pp:)
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Er fortsatt litt håp da vet du :-) Ikke glem at ulike tester slår ut på ulikt nivå med hcg, så det kan være at den du tok i går slo ut på veldig lite hcg, men den du har nå trenge rmye mer for å slå ut. Om du ikke er gravid nå, så lykke til neste gang i hvertfall :-)
liten spire Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 hei ville helt klart kjøpt meg en ny test om noen dager en gravidtest kan la være å slå ut hvis du tar den litt tidlig men den skal ikke vise posetiv hvis man ikke er gravid lykke til håper det er full klaff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå