*SmurfeMamma* Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Totalt blenda hvit... så da var det nok noe galt med testen jeg tok i går.... ja, ja..... vet ikke om jeg er lei meg eller glad jeg... fikk jo litt panikk i går, når jeg trodde jeg hadde blitt gravid så fort som i 1.pp...... men panikken roet seg litt ned etter mannen kom hjem og vi fikk snakket litt.... så da er det bare å gå på med nytt mot neste pp:) ~LilleKnøtt~ (1pp)
Curly-mor :) Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Det var synd da Men et lite tips selv om jeg vet at det ikke er så lett å følge (og det er ikke vondt ment altså!): Prøv å ikke tenke på at dere prøver! Psyken spiller en stor rolle for prøving og kroppen din blir flink til å lure deg med tegn fordi du er så ivrig på å se etter de selv. Prøv å si til deg selv at dere prøver og at spira sitter når den er klar for det, i mellomtiden kan du tenke på andre ting og la kropp og natur gjøre sine ting i fred Masse lykke til fremover, håper den sitter fortere enn du aner!
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Jaja, er nok ikke mange som får det til 1pp, snart er det min tur til å teste også (jeg er også i 1pp), så vi får nå bare se. Men da kan du kose deg litt ekstra når du skal ut i morgen, kan jo hende det blir siste gang på veldig lenge Keep on going LilleKnøtt.
*SmurfeMamma* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 ja jeg skal kose meg i morgen:) har egentlig ikke tenkt så mye på at vi prøver, for er usikker på om jeg er klar for å få en liten en til allerede... gutten vår er jo "bare" 20 mnd.... men nå tror jeg at jeg er klar... kjenner jeg er litt trist nå fordi det ikke var noe spire alikevell... så nå gleder jeg meg til mensen kommer og vi kan sette igang for alvor:) vi brukte forresten 14 mnd på å bli gravid sist, så regner jo med det kommer til å ta tid denne gangen også....
Curly-mor :) Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Enten det eller så overrasker moder Natur dere Vi håper på det
*SmurfeMamma* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 he, ja kan johåpe på det... fik litt panikk i går da... plutselig bel jeg veldig usikker på om jeg virkelig ville ha to tette.... men nå som jeg fikk negativ test, kjenner jeg at jeg virkelig vil ha en liten en til:) sambo vil også veldig gjerne ha en til.. han ble skikkelig skuffa når testen var negativ i dag... han håper det er den i dag som er feil.. men det tror jeg desverre ikke....
Jikki - pjokken & småen Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Du må ha masse lykke til med videre prøving:) Eg tror det skjer når det er meningen at det skal skje...
Shiny84 Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 men det er jo en stund til ikm enda da lilleknøtt!! kan jo hende det ligger en luring der inne, du testet jo lovlig tidlig!
*SmurfeMamma* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2008 ja, jeg gjorde jo det... skjønner ikke hvorfor egentlig. har aldri testet så tidlig før.....det må virkelig ha vært noe galt med den testen, det kan jo sikkert forekomme feil i testene... men i dag når jeg var på do så hadde jeg litt blodblandet slim... kun ved et dobesøk... og ellers har jeg hatt masse tykk hvit utflod... så nå skjønner jeg ingenting.. husker jeg hadde festeblødning med sønnen min. det var akkurat sånn som jeg hadde i dag.. skjønner ingenting jeg.... men det er det vel kanskje ikke meningen jeg skal gjøre heller... hvordan går det med deg da Ullhue?? har du fått mensen eller posetiv test? kult nick forresten;)
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 vent i 2-3 dager for så å teste morraurin;)
*SmurfeMamma* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2008 uff ja... jeg får prøve det... er jo bare dum som testet så tidlig...... men jeg fikk bare et dumt innfall... men jeg regner meg iallefall som ikke gravid helt til det motsatte er bevist.... skal i bursdags fest i morgen kveld, så tenker å ta noen øl der om ikke jeg får posetiv test i morgen... noe som nok er veldig lite sansynlig.!!! fra nå skal jeg iallefall kun bruke CB eller QR...
Shiny84 Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 verken mensen eller positiv test her nei..... men jeg har begynnt å få ligament smerter da av alle ting, når jeg strekker meg og hvis jeg ligger rett i sengen å feks hoster....... rare greier.... går det ann å ha sånne smerter hvis livmoren ikke utvider seg?? Kanskje jeg har en solid hormonforstyrrelse ha, ha kilingen i magen har tatt seg opp de siste dagene også.., blir ikke klok på kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå