*SmurfeMamma* Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Totalt blenda hvit... så da var det nok noe galt med testen jeg tok i går.... ja, ja..... vet ikke om jeg er lei meg eller glad jeg... fikk jo litt panikk i går, når jeg trodde jeg hadde blitt gravid så fort som i 1.pp...... men panikken roet seg litt ned etter mannen kom hjem og vi fikk snakket litt.... så da er det bare å gå på med nytt mot neste pp:)
klar for 3? Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Det var trist, men det var jo veldig tidlig å teste så jeg tror ikke du skal avskrive det helt enda. Og så blir ikke vi andre helt testofile:) Selv lurte jeg veldig på om jeg måtte springe å kjøpe tester til helgen nå når andre fikk resultat så tidlig. Tror nok jeg skal klare å drøye det en uke, men det er såå lenge til.
happygilmore Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 ja, det er jo det som er med å drive å teste så tidlig, man har jo ingen garanti for at negativt svar faktisk betyr ikke gravid! selv er jeg en av dem som ikke klarer la være teste for tidlig, men jeg skulle faktisk ønske jeg kunne vente helt til neste fredag. blir så mye opp-og-ned med å holde på på denne måten... har du også ikm den 19., cilleb? så lilleknøtt; du kan jo ta en ny test nærmere ikm
klar for 3? Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 har ikm 20, tror jeg, men har absolutt ingen symptomer, så jeg er ikke veldig optimistisk. Men leste i boken min at en ikke får symptomer før egget fester seg og det har det jo kanskje ikke gjort enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå