Gå til innhold

Ho ho hoooo ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne mærra har nok en gang sluppet fornuften løs(he he) og kjøpt seg noe hun ønska seg!!! Det starta med julekopper.Jeg fant en serie jeg vil samle meg opp til.Å nå kjøpte jeg krus =) Å skal kjøpe middagstalerkener å.Men så har jeg å kjøpt isblå lys til å ha ute ;o)

Beordra gubbeslasken til å ponge ut å kjøpe plast tre.Så nå står juletreet i skråninga og lyser så pent mot oss.Å med plast så kan man jo sette det akkurat der man har lyst til.

Ungene ble enda mere ville enn meg.Så di har vel arva galskapen min for slike koselige lys til Jul....;o)

jaja,noe får jeg da gjort.selv om jeg ikke kommer nærmere å bli ferdig med alt.hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du har rett og slett skapt deres egne Blåfjell stemning du:-)

Så koselig med isblått lys. Det er magisk!

Skrevet

Ho ho ho, sjæl :) Synes det høres helt knall ut!! Bare bring galskapen videre, vi har alle godt av litt av den sorten!!

Her er det Karosnuppa og jeg som står for julelysene. Pappaen sier det er "greit nok", he he... Skulle ønske jeg hadde en diiiiger hage å pynte i verste amerikanske stil, men det er jo fint med juksegranbar og lys langs verandakanten også :)

Skrevet

Hehehe =) Ja,jeg skulle bodd litt for meg selv.Så hadde ingen kunne komentert hvor mange lys jeg hadde....For jeg bare elsker å få pynte opp jeg..Mamma sendte to engler og farvalys i dag,hehehe.Men jeg kan da ikke ha opp mer jeg...

Men det isblå lyset på plastikktreet,det ble så pent at!! Å det er lysslangen vi tvinna rundt verandaen å. =0)

Å jeg vet bare at i mitt neste liv,da bor jeg jammen i Amerika!!! ;o)

Tvillingene er bitt av basillen.Å lille trass kommer etter.Han blir sinna om di ikke er på.Så jada,her er arven videre sikra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...