Gjest Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Ser vagt for meg tidlig vår? De som gjerne har litt tynt skall tror jeg, så er de skikkelig saftige og litt syrlige. Ikke småtørre og søte slik de er resten av året. Har såååååå lyst på saftige og syrlige appelsiner, men finner ikke noen. Når kommer de??? Finnes de noen steder alt nå? *desperat*
erteposen + 4 Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 De bruker ofte å være der når det er sen påske. Fant noen helt fantastiske klementiner i går, men holder en knapp på gode appelsiner. Helst blodappesiner:)
august 2010 Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Trodde det var som med klemetinene jeg, at de beste er nå før jul? Men jeg spiser ikke så mye appelsiner egentlig..
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Sen påske!?! Det er jo et hav av tid til jo... :-( Har lyst på dem nå jeg! Kan nesten kjenne konsitensen og smaken av dem og får faktisk vann i munnen av å tenke på dem. Klementiner er godt, men bare helt i starten når de er litt saftige og sure, nå er de blitt altfor tørre og søte for min smak.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Det er kommet noen små appeliser fra Spania på Meny nå, de er knallgode, ikke så søte...
erteposen + 4 Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 De blir fort tørre. Min mor insisterer på februar her hun sitter:) Hun bruker å ha rett...
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Mmmm, får sende mannen innom til uken igjen :-) Takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå