trippelmamsen Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jenta mi på 10mnd er klar for å starte dagen i 5-tiden hver eneste dag. Altfor tidlig synest jeg, holder på å bli gal. Hun legger seg i 19-tida, har da vært trøtt lenge. Sover to ganger 45 min som oftest. En sjelden gang mer. Stort sett trøtt, uopplagt og sutrete. Flere som må opp så tidlig? Hun vil heller ikke ligge i senga vår og kose. Vi må opp med en gang.
hamsterpia Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Dere er langt fra de eneste. Her er det også morgen kl 5 stort sett hver dag. Av og til kan han sove til 5.30, men det er sjelden.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Har det sånn vi og :s Men nå har vi gått ned til en lur på dagen, og satser på at det hjelper Han begynte i femtiden i dag og.. La han ned x antall ganger før jeg la han med med halv sju, da sovnet han Og sov til halv ni ) Nå håper jeg bare at dette virker flere ganger og ikke bare i dag Han er 11 mnd forresten.
juhuuuu Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Sånn har vi det her også, og han har også pleid å legge seg kl. 19. De siste morgenene har han til og med begynt å våkne enda litt tidligere. Vil ikke kutte ned på dagsovingen for den trenger han, men prøver nå å se om det er noe hold i "søvn avler søvn"-teorien og skal legge ham kl. 18.30 i kveld. Håper det hjelper.
trippelmamsen Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2008 Litt trøstende at det er flere morgenfugler. Håper det blir littt bedre etterhvert.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Sanne som deg jeg tenker på når Jonas idag morges sov til 0915 og pappaen gikk stille inn for å se om han sov. Da gløttet han på ene øyet, smilte og sugde iherdig videre på tutten.. Så tok vi han inn i vår seng. Her begynner dagen sjelden før ni, tidligs halv ni om vi har planer. Ikke altid han sover så lenge, men er rolig og tar han evt inn i vår seng og koser oss før dagen begynner.
~mamma~ Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Vi hadde det også slik i flere måneder, men det ga seg litt etterhvert. I en periode våknet hun i 4-5-tida, senere i 6-tida, nå er hun 2 år og sover til 7-8. JIPPI. Det går nok bedre etterhvert for dere også. Lykke til!
*Rutletutt* Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Her har Milla på 16 mnd også begynt å våkne mellom 4-5 om morgenen....ALFOR tidlig...zzzzzz....vet ikke helt hvorfor, og jeg håper det slutter snart. Slitsomt å være i jobb og få så lite søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå