Gå til innhold

Grøt


Sebbelita

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd 12 mnd grøtene ennå?

Eller har en grøt dere lager selv, som babyen er veldig glad i?

Poden er ikke så glad i 8 mnd grøtene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker kun en grøt til 8 mnd, det er fullkorn med eple og så blander vi den med fruktpure. Ellers bruker vi fortsatt 6 mnd. grøten, da han liker den mye bedre! Det samme gjelder egentlig også de middagsglassene. Bruker fortsatt mange 6 mnd. glass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn spiser havregrøt, risgrøt og det meste, og det virker ikke som han tar noen skade av det :)

Grøten er vel stort sett 8mnd grøt når han får ferdiggrøt, men det er ikke så ofte lenger - han spiser heller brødskiver. Det står riktignok i brosjyren fra helsestasjonen at grøt skal være hovedingrediensen i kosten fortsatt, men det må jeg innrømme at jeg ikke har brydd meg så mye om. Så lenge han synes brødskive er godt så får han det, da spiser han selv også i forhold til at vi må mate han når vi gir han grøt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir gjerne grøt 1-2 ganger om dagen, men blir mye den blå Hipp-grøten. Helene har egentlig spist alle de ulike grøtene hun har fått, men storebror på 2,5 liker KUN den grøten. Han vil ofte ha en porsjon han også når Helene får, så da blir det den grøten... :o)

 

Tror nok det går veldig greit med 12-mnd grøt nå! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...