Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg titter i kjøleskapet etter mat så må jeg bare hive igjen døra og så blir jeg stående og brekke meg... trenger ikke være kvalm en gang når jeg åpner kjøleskapdøra for at det skal skje.. Spiser klementin i harde tak her igår kveld for de står i et fat på stuebordet.

Samboeren min dro bort igår og kommer ikke hjem før i ettermiddag, men jeg må jo ha mat før han kommer tilbake....Han er en engel når han er hjemme, så da orger han mat til meg :)

Føler meg litt irrasjonell om dagen, for jeg hater kjøleskapet vårt.......

(sukk...jeg som Alltid har vært så glad i mat)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe Klementiner var stort forrige gang jeg gikk gravid...

Har problemer med kjøleskapet her og..men ikke så mye som deg da..står i døra og ingenting frister, alt virker en smule kvalmende..må velge det minst kvalmende å se om jeg får det ned..ikke mye matglede om dagen nei.

Skrevet

Fikk mannet meg opp til å rive opp døra, røske ut tomat og majones. Klasket igjen døra og brakk meg et par ganger.. hurra, men tomat med majones på skive går ned bare jeg har fått det ut på kjøkkenbenken :)

Mat med lite smak er best om dagen, og helst ikke kjøtt.

Må på butikken og handle klementiner etterpå. Litt angst for å gå tom... :) Tenkte å få i god morgen yoghurt også, det tror jeg skal gli ned.

Jaja, det går vel forhåpentligvis over når vi passerer 12 uker :)

Skrevet

He, he.... hadde det bare vært kjøleskapet som var brekkmiddelet for tiden, hadde livet vært mye enklere å leve. Jeg har satt i gang med "hold-pusten-teknikken" som jeg brukte i mine 2 forrige svangerskap. Den går sånn, bestemme meg før jeg åpner kjøleskapet for hva jeg skal ta ut, og så en, to, tre.... hold pusten, riv opp døra, dra ut det jeg skal ha, smell igjen døra, snu meg bort, hold pusten lengst mulig, pust ut, og så prøve og se om det fortsatt lukter mat, gjør det det, er det best å pelle seg ut av kjøkkenet i en fart før brekningene og spyingen starter. Men hadde det bare vært kjøleskapet, skulle jeg ikke klage, det er verre med å kaste ting i søpla eller åpne oppvaskemaskinen. Eller har du prøvd å hjelpe 5-åring eller 2,5-åring på do når de roper, mamma jeg er ferdig, kom og tørk? Det er brekkmiddel det... hehe.... så jada, "HOLD-PUSTEN-TEKNIKKEN" er viktig om dagen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...