Giinaღ Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Er i uke 34 og begynner å få skikkelig problem med å sove. Sovner men våkner midt på natta LYS VÅKEN. Skal det være slik helt frem til jeg føder???
Hakkamella Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Velkommen i klubben! Har hørt at det er en forberedelse til nattevåk. En naturlig prossess. Men for meg begynte nattevåket etter ul i uke 17, da jeg fikk vite at 'noe er galt med babyen' uten videre definisjon der og da. Har sovet 2-4 timer og våken resten. I uke 32 fikk vi forsåvidt klarsignal om at babyen hadde utviklet seg i riktig retning og alt så ganske normalt ut. Nå har jeg sovet 2 hele netter på 1 uke. Våkingen kan være pga forberedelser, tankekjør, tissing, luft og mageproblemer, drømmen du nettopp hadde... og hormoner som gjør deg smågal etterhvert.
Babyønske �� Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Har hatt det sånn lenge jeg også. Sovner ganske fort når jeg legger meg, men våkner opp flere ganger i løpet av natta og får ikke sove igjen. Er liksom ingen grunn til det. Har vært veldig slitsom å kombinere med jobb. For en blir jo aldri helt utkvilt. Fikk 20% sykmelding for dette i oktober, så det har jo hjulpet litt på Har første permisjonsdag i dag, og i natt sov jeg som en stein hele natta i gjennom, og det er lenge siden det. Så var helt overrasket når jeg våknet kvart over 8 og følte meg utkvilt. Kan være noe med at jeg senket skuldrene og er avslappa og trenger ikke å tenke på at jeg MÅ sove for å skulle prestere skikkelig på jobb.
MintCondition Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Sånn hadde jeg det også, i flere uker! Utrolig slitsomt og trasig..jeg sluttet med alt av koffein (inkl. sjokolade), og begynte å ta en lang, varm dusj på kveldene. Om det var det eller tilfeldigheter som gjorde det aner jeg ikke, men nå sover jeg ihvertfall som en stein på natta, stort sett Sover fra rundt midnatt til ca 7 når jentungen våkner, og kan også fint ta meg en cowboystrekk på et par timer midt på dagen (uke 39)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå