enda en Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Hvor tidlig kan man / bruker man å begynne med dette? Og funker det, helt sånn egentlig? Jeg har 2 overtidssvangerskap bak meg, og vil helst ikke gå gravid i 42 uker denne gangen også... =/
den3.jentapåvei Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Hei! For meg har det virket. Gikk over på nr 1 og hadde en lang og hard fødsel. Med nr 2 ville jeg unngå dette og tok modningsaku. Fødte da til termin og hadde en veldig grei fødsel. Har nå tatt 3 behandlinger med modning på nr 3 og i følge akupunktøren er nå kroppen fødeklar. De fleste begynner i uke 36/37, det er individuelt hvor mange behandlinger en trenger før kroppen blir klar. Jeg for min del vil så absolutt anbefale dette. Har du andre plager settes nåler for dette også. Lykke til!
den3.jentapåvei Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Det er gjort undersøkelser på dette som viser at en får et kortere fødselsforløp når en har tatt modningsaku.
heiableia Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Jeg begynte såvidt med modningsakupunktur etter fullgåtte 35 uker. Omfattende "stikking" kan i følge min akupunktør starte i 37. uke. Vanskelig å si om det fungerer eller ikke på meg, da jeg uansett ikke vet hvordan dette svangerskapet ville endt uten akupunktur. MEN! Jeg er helt sikker på at behandlingene har hjulpet på leggkramper, halsbrann og tett nese. Den siste uka har jeg klart meg uten nesespray (noe jeg har vært avhengig av de siste 3 månedene). Så jeg har i grunnen troen på at det hjelper litt på modningen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå