Gå til innhold

April: Veslas 1års dag kommer eg ALDRIG til å glemme


solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Vet virkelig ikke hvordan eg skal si dette... til familien måtte me bare vise UL bilde. Det snakker for seg selv.

 

Det gikk greit hos legen - men han fant ikke hjertelyd og forsto mine bekymringer og tanker om at ting hadde gått galt. Og sendte meg til sykhuset for ultralyd.

 

Det var ei veldig kjekk dame som tok i mot meg og hun sier fort

 

- Her er det i allefall ett foster.

 

Så hører eg ett sukk og tenkte at eg hadde hatt rett i mine bekymringer om at det var gått galt. Det var det eg var forberedt på ja.

 

Så snur hun skjermen mot meg og sier "men her er det TO"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Graulerer med vel overstått bursdag hos vesla. :-)

Kan skjønne at du aldri kommer til å glemme denne dagen ja. Og to stk inni magen .. Så i den andre tråden at du ikke ville ha noen gratulasjoner, så jeg sender en klem jeg.

 

Håper det går greit med deg tiltross for omstendigheitane for tiden.

 

Klem fra nå:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte og skrive at eg var 13 fulgåtte uker i går.

Såg to små krabater som tulla og virra rundt inni der.

Egentlig helt fantastisk å se - men også helt uvirkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg faktisk målløs og måtte gå ut i stua for å tenke litt for jeg skrev noe her inne. At dette er en dag du sent glemmer tror jeg så gjerne. Dette var ikke hverdagskost, og jeg må innrømme at jeg ble litt satt ut en stund. MEN viktigst er jo hvordan du har det og tar det. Du virker jo som om du tar det meste med fatning og som om du har en utrolig stor kapasitet. Hvordan ser du på situasjonen selv? Jeg er usikker på om jeg skal gratulere. Egentlig oppfattet jeg det som om du ikke øsnket gratulasjoner i forrige tråd sidne du var redd det ikke var liv lenger pga blødningene...Så jeg våger meg utpå med en bitteliten gratulasjonklem likevel jeg, Pia.

Uansett situasjon er det jo alltid fantastisk å første gang se sine egne barn (til og med to :-) sveve rundt der inne. Å få barn er en fantastisk gave, men det kommer til å bli tøfte for deg dette. Er det noen som kan klare det her inne må det være deg! Jeg håper du har venner og familie som kan hjelpe deg. Tror du din fraseparerte mann kommer til å bidra med annet enn penger? Og tror du familien kommer til å bidra?

det burde være mulig å få noe mer hjelp og avlastning fra det offentlige også. Dette vet sikkert helsestasjoen noe om. Dette kommer nok til å ordne seg det også skal du se :-)

 

Klemmer fra

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi!!

pia vet ikke hva jeg skal si annet enn du finner meg stortsett hele tiden på msn om du vil snakke,uansett hva!!!

 

kan ikke annet enn å gi deg en klem som de andre her og si at dette klarer du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulerer! Både med babyer og med ettåringen!

 

Jeg leste i en annen tråd dette du sier om dine problemer med å låne pluss NAV. Tror at om noen har lånt deg penger må de minst være i din egen situasjon for at de begynner å kreve dem tilbake.

 

Hør og med Frelsesarmeen. De har jo pakker til barn som ikke har råd. De som settes under juletreet på Torgalmenningen går jo til det formålet. De kan og hjelpe med akutte "realitets-ting" som mat, nødvendig utstyr (klær) etc. Hvor i Bergen er du? Jeg er i Bergen ser du... Du kan jo sende meg en pm om du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare skrive under på Aprilbaby her...

 

Er det noe du trenger så vil jeg gjerne hjelpe med det jeg kan. Nå har jeg ikke tvillinger, men hvis du trenger klær til ettåringen din eller noe annet? Ikke vær redd for å spørre!

 

Det er en vanskelig situasjon, men jeg tviler ikke ett sekund på at du klarer dette! Du er ei sterk dame, og som Aprilbaby sier her, er det noen som kan klare dette her inne må det være deg!

 

Ønsker deg lykke til i svangerskapet, og håper dette går uten store problemer.

 

Sender deg en god klem, og en forsiktig gratulasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri, nå ble jeg også satt ut! Kan ikke forestille meg hva slags følelser du har rast rundt med siden torsdag/fredag!!? En klem skal du i alle fall få, selv om den bare er virtuell.

 

Tenk deg godt om på hva du vil gjøre og ikke bestem deg før du er helt sikker. Du klarer mye, og allerede mye mer enn hva jeg tror jeg hadde hatt ryggrad til å bære, men ikke alene. Høres ut som du har god støtte i venner i alle fall og det er viktig og godt!

 

Lykke til!! *klem igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, der kan man se hvordan livet blir satt ut litt. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si. Men syntes du er utrolig sterk og tøff som klarer og orker å gå igjenom alt det du har enn så lenge.

 

Du får ha lykke til videre og en STOR klem fra meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...