Gå til innhold

Dere som bor i blokk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det noen felles regler som sier hvor tidlig man kan begynne å pusse opp? (når det ikke er spesifisert noe i leiekontrakten.)

Det er gårdeier som pusser opp , og de begynner klokken 08.00 om morgenen , og holder på til rundt 20.00-21.00 på kvelden HVER dag.

Dette er ekstremt slitsomt.

Så, noen som vet om det er noen regler for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel være rolig mellom kl. 22 og kl. 07. Mulig det er fra kl. 23 til kl. 08, men uansett... Om han begynner å pusse opp kl. 08, og slutter kl. 21, så er det innenfor lovens grenser!

Skrevet

Hos oss er det lov å bråke i forbindelse med oppussing kl. 09:00 - 19:00. Etter kl. 23:00 skal det være stille...

Men det er selvfølgelig mange som ikke overholder dette, skulle tro noen tolket det til at det er UTENOM disse tidene man kan pusse opp, grrrrrrrrrrrrrrrrr..

Skrevet

Han er nok innenfor reglene:S Vi hadde samme problemet med nobon i vår blokk i sommer, og hadde spesielt vansklig for å få vesla til å sove siden hun var så redd hver gang de borret. Men jeg tok meg en liten prat med dem, så fikk vi til en liten avtale så det ble litt lettere for oss.

Det endte med at nabon (super nabo da) sluttet litt av tidligere på hverdagene, slik at vi kunne få litt ro også:) Så hadde jeg vært deg hadde jeg gått og pratet med ham og sagt åssen det var, det kan jo hende at han roer litt ned i enkelte perioder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...