Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 ...er det noen felles regler som sier hvor tidlig man kan begynne å pusse opp? (når det ikke er spesifisert noe i leiekontrakten.) Det er gårdeier som pusser opp , og de begynner klokken 08.00 om morgenen , og holder på til rundt 20.00-21.00 på kvelden HVER dag. Dette er ekstremt slitsomt. Så, noen som vet om det er noen regler for dette?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Det skal vel være rolig mellom kl. 22 og kl. 07. Mulig det er fra kl. 23 til kl. 08, men uansett... Om han begynner å pusse opp kl. 08, og slutter kl. 21, så er det innenfor lovens grenser!
Mamma_til_smurfen Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Hos oss er det lov å bråke i forbindelse med oppussing kl. 09:00 - 19:00. Etter kl. 23:00 skal det være stille... Men det er selvfølgelig mange som ikke overholder dette, skulle tro noen tolket det til at det er UTENOM disse tidene man kan pusse opp, grrrrrrrrrrrrrrrrr..
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Han er nok innenfor reglene:S Vi hadde samme problemet med nobon i vår blokk i sommer, og hadde spesielt vansklig for å få vesla til å sove siden hun var så redd hver gang de borret. Men jeg tok meg en liten prat med dem, så fikk vi til en liten avtale så det ble litt lettere for oss. Det endte med at nabon (super nabo da) sluttet litt av tidligere på hverdagene, slik at vi kunne få litt ro også Så hadde jeg vært deg hadde jeg gått og pratet med ham og sagt åssen det var, det kan jo hende at han roer litt ned i enkelte perioder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå