polarn & pyrene Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Dere som scrapper, hvor kjøper dere utstyr fra? Jeg har lyst på en slik som jeg kan stanse ut ting selv med, men hvor få tak i en slik bra en som passer til ulike stansere?
fjompmina Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 er ikke helt sikker på om jeg skjønte ditt spørsmål,mens skal prøve meg... enten så kjøper du enkle stansere eller dersom du vil stanse ut ulike ting må du ha en quik-cut tang som man kjøper løse deler til etter hvert..der finnes en mill uike former og varianter, alfabeter og figurer, så har du cuttle bug,der kan man legge inn en plate med flere slike mønster plater samtidig..noen går via pc og skriver direkte ut fra programmer som du måtte ha da.. jeg anbefaler deg å oppsøke en scrappebutikk nær deg eller søke på nettet.. papilroftet.no papirihjertet.no treL.no bikuben.no scrapoglapp.no scrapping.no..(et forum hvor du kan spørre om alt,og med linker til flere forhandlere)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Litt fra ulike norske nettbutikker, noe fra panduro, mye fra ebay.com - med det var da dollarn var lav... Jeg har en sizzix sidekick, sizzix orginal og slik en tang... den heter... Quickutz? Ja. Helt greie, og sidekicken tar flere forskjellige og er relativt billig. Hadde jeg kjøpt noe idag hadde jeg sikkert kjøpt meg en flott Quickutz revolution, for den tar vel gjerne flere typer også. Behovet mitt for utstansede figurer er ikke så stort at jeg trenger noe å koble til PC'en...
lifa og Eline Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Det er Cuttelbuggen som tar de fleste diesene ikke QuicKuts Sin revolution. Hvis du bruker Revolution til andre typer dieser og den går i stykker gjelder ikke garantien. Jeg kjøpte meg tang afor 3 år siden og for snart ett år siden invisterte jeg i en cuttelbugg og har ikke angret ett sekund. HVis du vurderer å kjøpe deg ett stanseverktøy vil jeg anbefale den. Dieser får man kjøpt litt rimeligere både på E.bay og på div scrappeforum.
mamsen til tre fininger Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 cuttlebug er tungvindt å bruke quickcuts i da synes jeg..så masse plater og styr..
Mamma Mim Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Har både Qk-tang, Cuttlebug og Silhouette fra Qk.(Billig, dyrere, dyrest) Silhouetten er elektronisk og kobles til data. Denne bruker jeg en del da jeg sitter og scrapper ved datamaskinen uansett og har plass til å ha den stående fremme. Ellers er det nok Cuttlebugen jeg bruker mest, til embossing og utstansing av figurer. Overskrifter og tekst stanser jeg nesten ikke ut lengre..Er så mye fint ferdig å få kjøpt, som Thickers og klister-alfa, så da ender jeg vanligvis opp med å bruke det Kjøper utstyr litt her og der.. Myyye Papirloftet, Papirihjertet og TreL og en god del fra Ebay og Usa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå