Gå til innhold

smerter i underlivet i uke 15.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan det være? kjnnes ut som det er inni kjeden ellernoe...verst når jeg sitter tror jeg..i de sisste dagene har jeg hatt dette sånn av og på..

Det er vel ikke noe farlig vel? er ikke så sterke smerter, bare irriterende litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjennes det litt ut som noen stikker deg med kniv i skjeden?

 

Jeg har hatt mye av det gjennom hele svangerskapet, og det er vist ligamentene som strekker seg..

Skrevet

åh, sier du det...nja det kjennes vel ut som om jeg har blitt kjørt litt der nede da egentlig:P

hehehe..vanskelig å forklare..

men kan godt hende det er det ja:)

takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...