Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 hva kan det være? kjnnes ut som det er inni kjeden ellernoe...verst når jeg sitter tror jeg..i de sisste dagene har jeg hatt dette sånn av og på.. Det er vel ikke noe farlig vel? er ikke så sterke smerter, bare irriterende litt..
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Kjennes det litt ut som noen stikker deg med kniv i skjeden? Jeg har hatt mye av det gjennom hele svangerskapet, og det er vist ligamentene som strekker seg..
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2008 åh, sier du det...nja det kjennes vel ut som om jeg har blitt kjørt litt der nede da egentlig:P hehehe..vanskelig å forklare.. men kan godt hende det er det ja:) takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå