ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har i det siste hatt noe lignende bobling i magen... det er veldig rart og skjer helt nederst til venstre. Jeg er og mye kvalm og får IKKE sove, selv om jeg er dødstrøtt! Ømme bryster har jeg og. Skal ta test om en uke. Noen som vil si hva de tror frem til det?
ønsker spire 87 Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 det er mye mulig du har luft i magen.. det er jo ei graviditets tegn:) med mindre du er nermere 16 uker på veg er det lite sansynelig at det er en liten baby du kjenner :/ hvor langt er du kommet i syklussen da?
maaneskinn Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Graviditetstegn ligner ofte på PMS. Vet ikke det du kjenner nå, er vanlig for deg gjennom syklusen eller ei?
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Jeg mente ikke at jeg kjente en baby, men jeg pleier aldri å ha noe som kjenner ut som bobling, så lurte på om noen hadde kjent noe til det:) Jeg opplever også halsbrann og en del kvalme. Fryser hele tiden, men det kan jo være fordi det er kaldt. Luktesansen min og smaksløkene er og mer sensitive... Syns det er spennende å se om det bare er noe jeg innbiller meg
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2008 Det eneste jeg kan huske å ha kjent under EL er oversensitive brystvorter. Noe særlig mer tror jeg ikke jeg har...
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har også utrolig vondt i korsryggen.
mikkeline1814 Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 jeg har hatt litt av det du kjenner i noen uker nå nå har jeg tatt en test, men tør ikke se på resultatet.... er litt nervøs uansett hvilken vei det vil slå ut... Men hvis det er et ja, kan det være det samme som du har kjent
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2008 SE PÅ TESTEN!! Så spennende, Mikkeline! Når skulle du hatt mensen?
mikkeline1814 Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 skulle hatt den mandag - så er mange dager over.... men det kan jo bare være stress eller noe annet.. ok - ser på testen
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2008 Hva sier testen da?
mikkeline1814 Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Ingen strek i det andre vinduet... så da er det vel ikke graviditet tenker jeg... men hvis mensen ikke kommer i løpet av helgen prøver jeg igjen neste uke... :-/
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. desember 2008 Så dumt
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. desember 2008 #14 Skrevet 14. desember 2008 Heisann! Sniker inn her litt fra 1 tri, for å si at sånne symptomer som du har nå, babymais, hadde jeg en uke før jeg testet positivt! Føltes nesten som om jeg hadde betennelse i brystene, og skikkelige mensensmerter i magen.. Den boblingen i magen har liksom ikke gitt seg ennå, og er fordi som gravid går fordøyelsen tregere, så vil si du har gode symptomer! krysser fingrene! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå