Lillemy-77 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hei:o) Er det noen nattengler her da? Klem:)
lille håpfull Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hei på deg! Jeg er vel heller en natt rangler:) Klem!
ønsker spire 87 Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 ja jeg er hær er på nattevakt så kommer til og sitte oppe til 6-6.30
lille håpfull Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Det har jeg også vert på ett bo og aktivitetssenter:) Men det begynner å bli herrens år siden nå Nå sitter jeg mye oppe pga at jeg ikke er trøtt i perioder og nå i kveld/natt gruer jeg meg til lege timen jeg har i morgen/i dag. Redd for skuffende svar:(
Lillemy-77 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 Hei på dere:o) Hva er det du skal til legen for da lille håpfull?? Har det noe med prøving?? Hvordan går d med prøvingen til dere begge? Jeg har nettopp slutta med pillen. Fikk en datter ifjor på denne tiden, og har nå tenkt å prøve igjen. Er så spent på hvor lang tid ting kommer til å ta.... Klem
ønsker spire 87 Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 det går nok bra skal du se:) jeg krysser fingrene for seg men det er en ting jeg lurer veldig på... hvor er egentlig livmoren?? hvor på magen ca... er den rett over "skambeinet" ? skjeden er vell ca 15 cm lang.. er den ikke?? hvor blir liksom livmoren da??
lille håpfull Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Jeg er en prøver:) Tok ut spiralen i august og har bare hatt en normal mensturasjon av di etter det.Blør lite og ikke i mange dagene.Har skrevet litt ang det like under her:) Derfor jeg skal til legen i morgen. Kan jo være alderen min også(34år) og venter mensturasjonen igjen 18-20 desember ca.Håper at den ikke kommer:)
Lillemy-77 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2008 Krysser alt jeg har for deg xxxxxxxxxxxxx !!! Håper virkelig det klaffer for deg. Jeg har kjøpt meg el-tester og alt jeg nå, hehe...skal ikke la en periode gå meg hus forbi jeg nei...haha.. Men har jo nettopp sluttet på pillen da....alt kan jo skje, hører enkelte går opptil ett år før di kommer tilbake i syklus igjen...huffamei...
lille håpfull Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Da dem sjekker på gyn time...pleier legen å klemme litt over skambeinet og ha finger oppe i kjeden.Da må den sikkert ligge like under skambeinet eller litt over det tror jeg.
ønsker spire 87 Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 okey takk:) tenkte det måtte være sånn ca dær...
lille håpfull Skrevet 12. desember 2008 #11 Skrevet 12. desember 2008 Lykke til begge to med prøvingen!!!!Jeg krysser fingrene for dere!!!!!!!Håper vi har mye godt i vente og at vi blir gravide før vi har fått sukk for oss snart:) Jeg begynner å bli lei av eggløsningskalkulatorer og har ikke giddet å tenke mer på det.Snakke med legen i morgen og høre hva som kan hjelpe meg med å bli fortere gravid.Tar folat tab nå igjen etter ett opphold:) Skriver inne her i morgen kveld.Natta engler og ha en god natt!!!Natta klemmer!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå