Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 jeg også ville skrive et innlegg om det å la barn sove ute i vogn, siden det tydligvis var den store trenden her inne i dag! Mitt synspunkt på det er at de som lar barna sine sove ute i vogna må gjerne gjøre det, og de som lar barna sove inne må gjerne gjøre det. Samme for meg egentlig så lenge jeg får gjøre det jeg syns er best for ungen min! Så med det sier jeg god natt!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 sier god natt jeg og, og tar med meg dyna ut på terassen og sover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå