Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 har vært himla kaldt i leiligheten hele tiden.. de rommene hvor det ikke har vært gulvvarme på har det vært isende kaldt. på stua må vi ha gulvvarmen på veldig masse for at det skal bli behagelig.. men nå skal dere høre hehehe.. min far var på besøk. så spurte han om han ikke kunne lukke den ventilen som er helt opp med vinduskarmen. pga han syns det trakk så masse.. hahaha.. er det virkelig mulig. det har jeg aldri tenkt på.. så jeg sjekka alle rommene.. å joda. alle rommene hadde sånne ventiler.. bortsett fra et da. så vi trykka bare inn disse skivene å nå et par timer etterpå så er det virkelig behagelig her hurra for strømregninga sier jeg bare..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hehehe Men du slår neppe meg, som laget ferdig deigen, hevet den og hele pakka før jeg puttet den i brødbakemaskinen... TO ganger!!! Her har vi ei som lever opp til hårfargen sin ja... Pinliiig
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hva er det som er så flaut med det?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Det er i sånne stunder man oppdager at det er fint å ha foreldre som passer på oss fortsatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå