Gå til innhold

noen erfaringer med 1 åringer og juletre?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal innrømme jeg er en smule nervøs i år:P min lille linnea er ganske vilter av seg, mildt sagt..hehe...så spent om om treet får stå. funderer på å skru det fast i taket eller noe.hehe...har plasttre, pga min allergi.

noen som har erfaringer å dele?hvordan vi skal få henne til å la juletreet stå i fred?nesten så jeg gruer meg mer til lille julaften, enn gleder meg liksom:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke noe som helst problem hos oss..

Han var bortpå og prøvde å ta på kulene og sånt, men det var ikke så veldig interressant..

Skrevet

året hu eldste var ett år var ikke juletre noe spennende. Bodde hos mine foreldre som har juletreet på ett bord. så hun nådde heller ikke opp, mer spennende med snopet som alltid sto under treet før det kom små barn til...

Andre året fikk hun det i hodet. Hun skulle jo pynte og dro i treet. Godt det sto en stol i veien, slik at det meste traff den. Men da festet vi det til gardinstangen.

I år skal vi ha plasttre, og jeg er veldig bekjymret for kattene i huset. Har på følelsen av at det må bli limt fast i gulvet. Siden mammakatten sov midt i treet ifjor, og da var hun liten. hmm....

Men vi har ikke glasspynt, eller knusbare ting.

Skrevet

Det pleier jo å gå bra... Si du hadde en fireåring og en ettåring.... ville du da droppet juletreet? Tror dette er noe en kun tenker gjennom om en bare har ett barn :-)

Gjest julestjerneblinkestjerne
Skrevet

Vi praktiserte 'fy-fy' til å røre noe som helst på juletreet. Samme 'fy-fy' som til varme panelovner, stikk-kontakter osv. Er man konsekvent, lærer barnet fort og lar være å gjøre det som ikke er lov...

Helt til farmor på julekvelden trosset våre målsettinger og lot barnet få lov til å røre pynten på hennes tre... (til min store ergrelse).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...