Gå til innhold

Juletrefot? Herregud, jeg trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha tips om en pen, men ikke sjenerende juletrefot som treet samtidig står stødig i.

All hjelp mottas med stor glede og takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då får eg svare deg igjen;)

Den er ikkje så vakker, men gjere jammen nytta si. Det er den grøne, runde i plast, men tre slike "spissar" som du skal sette treet ned i, og så vri det til det er låst.

Der er god plass til rikeleg med vatn i den også.

Eg må seie at eg ser den ikkje noko særleg når treet er på plass.

Skrevet

*Usj*

Det er den jeg ser på som en nødløsning, den er såå stygg ;op

Hører alle skryter slik av den, men jeg liker den rent lite *ler*

Kan ikke tipse meg om en fin juletreduk mens du er i siget vel makken? *ler*

Skrevet

hehe.. ja, eg skulle helst hatt ein slik juletreduk som dekka den foten, men det finn eg ikkje;) Men den blir litt mindre synleg, når treet er pynta og har strekt ut greinene skikkeleg.

Den ER god. Treet står skikkeleg stødig i den.

Eg brukar berre ein slik strieduk. Greit nok, det. Det er jo det nissen sin sekk er laga av, liksom;)

Skrevet

om du ikke vil at juletrefoten skal synes så kjøper du en sånn juletrefotdukgjemmer..hahah. altså det er en duk med et hull i midten som skal rundt stammen og nedover foten. genialt!

Skrevet

kid og bohus har iallefall sånn som gjemmer foten.

Skrevet

Kor finn ein det? Eg har jammen leita bra, men eg har ikkje funne det.

Skrevet

Jeg er ute etter et slikt skjørt til treet a la slik som feks pottery barn selger i usa, men det forbanna firmaet sender kun til uk...

Da hadde jeg glatt tatt den plastfoten *huff*

Hvor får jeg så fine duker her i landet? Eller på en nettside som sender til Norge?

Skrevet

hører dere dårlig? hehehe

kid har iallefall og bohus!!! heheh.

Skrevet

Nei, jeg hører ikke dårlig Stinky ;o)

Men jeg vil ha en smakfull duk og lurer på hvor jeg får tak i det ;o)

Skrevet

hahaha. har du sett de da. den på kid var ikke så fin synes jeg heller, men den på bohus var grei. i beige og rødt med ruter tror jeg. hehe.

vet at de i usa er 1000 ganger finere da.. jeg vil ha en i hvit og grå ullfilt. ser at jeg må finne frem symaskinen.

Skrevet

Har ikke sett den på bohus, men regner med den ikke holder tritt med disse amerikanske dukene. Har en grønn en her selv nå, ikke akkurat nydelig, men bedre å se på den enn den grønne plastikkfoten det ser ut til at jeg må kjøpe :oS

Søren søren søren at jeg ikke kan finne et nettside som sender til Norge, trenger den ikke til denne julen engang bare jeg vet jeg har den til neste jul!

Skrevet

finner du ikke noe på amazon heller?

Skrevet

Hørt om saks, nål og tråd?

Det er da ikke værre enn å kjøpe en vanlig duk du liker og trylle frem et hull i midten.

Gjest julestjerneblinkestjerne
Skrevet

Jeg insisterte på en slik tung metall sak, firkantet i layouten, med slikt hullemønster, grønn var den, men nå hadde jeg nok valgt sort.

Ellers har jeg sett i blader at trenden er å sette treet oppi en gammel sinkbøtte eller lignende. Vet ikke hva de har oppi der for å støtte opp treet? Kanskje småstein eller et eller annet?

Skrevet

Jeg synes ikke den runde plastfoten er så stødig jeg.....

Kjøpte en i støpejern som er kjempetung. Den er og mye finere, men har fremdeles juletreduk da :P

Kjøpte på jernia tror jeg.

Den plastdingsen får treet til å stå, men om noen unger er for nærgående så er det ikke stødig nok synes jeg.

Skrevet

jeg har en sinnsykt tung,fin smihjern fot...grønn, men er lissom litt gammelt utseende på den, sånn irra...

jeg synes det er viktigere at den er stødig enn at den er fin jeg da :-))

Skrevet

vi har dårlig erfaring med den grønne plastfoten. Treet veltet. Så vi har kjøpt en av stål på ergo. Helt greit utseende, men mye mer stødig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...