Thea841 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Er det mange her inne som bruker å bestille baby/barne klr på nett. Isåfall, fra hvilke nettsider??
Vinden blåser Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Det er noen veldige søte bodyer og smekker inne på gravidshop.com ellers så pleier jeg å dra inn på barnegarderoben.no der har de mye fint..
moder3 Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Handler like mye på nettet ja som på andre steder.. :-) Har tidligere handlet bl.a fra prinsessebutikken.dk og bellajelica.com. Husker ikke i farten, men har handlet fra flere forskjellige som selger danske barneklær. Om det er basisklær du er ute etter så har jeg noe Katvig i butikken nå, www.trollemor.no Nettsiden er ikke den fineste foreløpig (er i startfasen enda), men den virker..;o)
Månefeen ♥ Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 www.barnetrend.no www.lilledu.no www.lilletrille.no www.barneparadis.no Har ikke kjøpt noe selv enda, men har nå kikket litt rundt
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 ja og de har mye fint på www.lovebarna.no www.bambina.no (litt spesielle ting, som ikke finnes så mange steder)
fargofin Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 De har masse fine klær hos www.trebjorner.no! Og de er utrolig raske med å sende ut varene! Så er det fraktfritt i desember! Jeg har kjøpt en veldig kul heldress der og så har de kjempefine bodyer!
Musemor med tre søte små Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har kjøpt noe på www.HM.com. Hennes&Maurits sin onlinsshop
minlilla Skrevet 13. desember 2008 #10 Skrevet 13. desember 2008 www.lille-trille.com www.rideranke.no
Bic&Bac Skrevet 13. desember 2008 #12 Skrevet 13. desember 2008 smilegris.no har en del fint. Jeg har oppdaga at de har førjulssalg nå, så vurderer å slenge inn en bestilling..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå