cherry coke Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 jeg hadde likt jenter=) Hun er så nydelig! Noen som følger med på serien og kan svare meg på et spm? Er han/hun transseksuelle egentlig en mann eller er det ei dame? Blir ikke klok på hun/han der.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 det er ei dame i virkligheten da. hehe. men hun er en dame i serien også, for hun valgte å ikke ta kjønnsoperasjonen. omg, shane er så fiiin. flaks for meg at jeg liker damer også! mohahaha.
OsloMor Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Da hadde heller tatt hun Dirty dancing dama (som neseopererte seg etter Dirty dancing, slik at ingen kjente henne igjen). Cybil Shepherd, var kanskje litt søtere i Taxi driver; he-he;)
cherry coke Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 Ja=) Hehehe..eller i Bøllen og Blondinen. Hun VAR jo nydelig hun! Men litt vel gammal;-)
OsloMor Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Ja, jeg foretrekker kun eldre menn, ikke eldre kvinner ;-)
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Åååå, Shane........ Så fiiin ja! Jeg er nok på vei dit at damer smaker bedre en menn..... Stakkars gubben, selvom han vet, og godtar. Jeg sliter litt nå ja! Men Shane.....helt rå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå