Josefine84 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Er det noe som kan hjelpe meg litt? Jeg har kjøpt el-tester og skal for første gang prøve ut dette! Men problemet mitt er at jeg ikke vet når jeg har sånn ca el... Jeg har tidligere hatt 27 dagers syklus, men i det siste har jeg spottet ca 5 dager i forveien! Når skal jeg beregne påbegynt mens? Forrige pp spottet jeg 5 dager før mensen som skulle komme sist lørdag, ´det endte med at mensen kom 2 dager før forventet mens! Det vil si at jeg kun hadde 25 dagers syklus beregnet ut i fra når tanta kom! Skal jeg da forvente at det er 25 dager denne gangen også? Eller skal jeg beregne at mensen faktisk kom når jeg spottet enda 3 dager før det? Ble mange spørsmål dette, men jeg aner virkelig ikke når jeg skal begynne å teste med el-testene! Jeg trenger virkelig hjelp;)
ønsker spire 87 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 hadde jeg værd deg hadde jeg begynt å teste rett etter tr.. så er du sikker på at du treffer el... på babyverden.no har de el. kalkulater som du kan bruke for og finne ut når du burde teste.. lykke til :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå