Blåmandag¤ Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Far er ikke helt enig med meg her..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Jo!!! Kjenner en fantastisk flott Cornelia:-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Det er kanonfint, helt i min gate. Men så kom denne vandre-sms'en, men Cornelia som er brannskadet og skal hjemsøke deg om du ikke sender videre til masse folk. Så når jeg hører det nå ser jeg for meg noe som godt kunne vært en scene i exorsisten. =(((
Blåmandag¤ Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 Åneiii, den Cornelia hadde jeg glemt. Haha, huff da.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Cornelia er fantastisk flott!!!
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 11. desember 2008 #11 Skrevet 11. desember 2008 kjempe fint, hadde 2 alternativer på snuppa, Andrea el Kornelia. D ble Andrea men Kornelia er kjempe fint..... Noen ganger angre jeg men men d er Andrea. Opp kalling Liker Cornelia bedre med K jeg da.
Blåmandag¤ Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. desember 2008 K får jeg han aldri i verden med på, det har jeg gitt opp.. Han skriver navnet sitt med C, og mener at da må babyen også det. Andrea er også et alternativ her. Andrea og Nora.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 11. desember 2008 #13 Skrevet 11. desember 2008 Fine navn alle sammen, liker k fordi kasper skriver med k vi da. Nora var min favoritt lenge helt til noen tok det, bor på en liten plass å kjipt om vennina heter d samme liksom. ca 850 og ingen andre som heter Andrea og Kasper :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå