Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Noen som vet om sted og tid for nye kurs?
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Kontakt Aqarius i 2. etg på gamle Gjerde skole. De har kurs, jeg var med på forrige, vet ikke når de starter opp igjen, De har også hatt drop in timer for gravide på torsdager...
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2008 Strålende!:-) Har de noen nettside?
74skytte Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Jeg fant denne shttp://www.aquarius-studiesenter.no/iden: Det er oppstart for gravide jan 09. Kanskje vi ses! :-)
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 Linken funka ikke:( Men kom meg inn der til slutt, men finner ikke den datoen, eller påmeldingsskjema? Skal ikke se bort ifra at vi sees nei, har veldig lyst til å prøve dette! Når har du termin da 74skytte?
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 Jeg er også interessert i dette! Klarer ikke å få til noe link her, men her er hva som står: Yoga for gravide Et pilot prosjekt for UGB - Yogaskole med Maria Garcia, Ruth Helling, Marion Kvellheim Et åpent dialog om indre opplevelser, energiflyt, ”graviditetseventyr” Dette kurset vil være en anledning for utveksling av tanker og opplevelser rundt graviditeten. Med utgangspunkt i klassisk yoga, arbeider vi med pust, bevegelse og avspenning. Ved å fordype kontakt med deg selv vekker man den urkraften som hviler dypt i hver kvinne og som skal lede deg til en aktiv og bevisst fødsel. Starter : Januar 09 Sted : Aquarius Studie Senter Kursavgift: ingen kursavgift Lære team: Maria, Marion, Ruth påmelding: [email protected] / tlf. 32 83 62 75
74skytte Skrevet 15. desember 2008 #9 Skrevet 15. desember 2008 Det var infoen jeg fant også Meliah. Vi får evnt ta nærmere kontakt med dem. vårbarn april09: jeg har termin 17. mars, så jeg er vel rett før deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå