Gå til innhold

Ringerike i januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mange vi er som skal føde på Ringerike i januar.

Jeg fødte sist i Drammen, men vil til Ringerike nå. Vært på omvisning, og alt ser veldig bra ut, mye bedre enn Drammen! Bare et lite aber... det er bare 2 fødestuer...

Er fryktelig redd for å bli liggende på undersøkelsesrom eller på gyn uten lystgass...

Noen som har hørt om at dette har vært et problem?

Jeg har termin 15.jan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kanskje vi må sloss om fødestuene?!?:)

Jeg skal føde på ringerike og har termin 16.januar..:)

Skrevet

Du er forhenværende Marte med gutt i magen (eller noe?)...

Har fått med meg deg, og det er jo greit om det bare er oss som er der rundt der... Men er jo fare for at flere dukker opp rundt da :-)

Er det 1. din?

Min 2., så håper på å føde noen dager før termin, jeg da...

Skrevet

Jeg skal føde på Ringerike, men har termin 7. januar så får prøve å gjøre meg ferdig før dere kommer ;)

Skrevet

Jeg har tidligere født på Ringerike sykehus. Har ikke hørt noe om dette, men det er jo ikke så kjempestort så kan være hvis man er uheldig.

De er veldig flinke der, men vær obs på at de er ekstremt motstander av epidural/ smertestillende (i alle fall min opplevelse - men kan jo variere fra jordmor til jordmor).

Da jeg fødte sist, var vi alene i flere dager. Deilig. Rene hotellturen;-)

Jeg skal (forhåpentligvis) føde i februar forresten.

Skrevet

Ja, håper ikke epi nødvendigvis er vanskelig å få... Jeg håper på å slippe, men med forrige fødsel friskt i minne, er det fare for at jeg trenger det...

Skrevet

Stemmer at det er meg ja..:)

Vi er vel neppe de eneste med termin i de dager, men det får nå bare gå som det går.

Jeg venter også nr.2, har ei jente på snart 3år fra før som gleder seg til å bli storesøster!

Hvor gammel er din nr.1?:)

Ang. epidural så snakket jeg med dem om det på mandag (var på fødselssamtale pga sist fødsel). Da fikk jeg beskjed om at de ga dette til de som ønsket. Men det kan jo være langt fra ord til handling (slik som ei under her sier)... Vurderer det selv denne gangen, men synes det er vanskelig å bestemme seg for noe før man er midt oppi det. Fødselen er jo så vanskelig å forutsi...

Når fødte du i forhold til termin sist?

Jeg gikk 15 dager over, men skal ikke gjøre det denne gangen (blir satt i gang før). Skal også ta modningsakupunktur, noe jeg håper gjør sitt til at ting går lettere!:)

Nuh er det julebord her. Siste turen "ut" før jeg blir 2barnsmor!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...